مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

جراحی زیبایی بینی

 [تصویر: bd10c-he2108.jpg]صورت انسان در معرض دید ترین قسمت بدن است و بینی در مرکز این عضو قرار دارد لذا کوچکترین مشکل و بد شکلی در این ناحیه به سادگی رویت میشود. و به همین دلیل اکثر کسانی که بدنبال زیبایی صورت هستند به جراحی بینی در ایلام روی می آورند. این جراحی تغییر زیادی روی چهره فرد و احساسی که فرد نسبت به خودش دارد میشود و انجام آن بین زنان و مردان روز به روز در حال افزایش است.با این وجود بینی تنها یک ابزار زیبایی نیست بلکه نقش مهمی در تنفس دارد و بهترین دکتر جراحی بینی کسی است که در عین اصلاح ساختار و زیبایی مشکلات تنفسی بیمار را نیز رفع کند.
در عین حال در جراحی بینی نباید آن را به عنوان یک جز تنها در نظر گرفت بلکه رابطه آن با سایر قسمت های صورت مانند ارتفاع و پهنا صورت و لبها و پلکها بسیار در تعیین زیبایی مهم میباشد و بهترین دکتر جراحی بینی قطعا اینها را در نظر خواهد گرفت.انجام جراحی بینی توسط 3 گروه از متخصصان قابل انجام است:
1- جراحان فک و صورت
2- جراحان گوش و حلق و بینی
3- جراحان پلاستیکنوع و تخصص پزشک اهمیتی در جراحی ندارد و نتیجه به تکنیک جراحی و مهارت جراح و همکاری بیمار در رعایت دستورات پزشکی بستگی دارد.انجام جراحی معمولا از سن 16-18 سالگی قابل انجام است و در سنین بالا هم در صورت عدم وجود مشکلات پزشکی منعی وجود ندارد. افتادگی بینی و قوز و.... باعث مسن تر به نظر رسیدن فرد میشود که با اصلاح آن توسط جراحی صورتی زیبا و جوان ایجاد خواهد شد.در مورد توالی زمانی و روند جراحی باید عرض کنم که جراحی حدود یک ساعت طول میکشد و تحت بیهوشی انجام میشود.بدنبال آن بیمار معمولا در بعد از ظهر عمل مرخص شده و به منزل میرود. استراحت برای بیمار حدود 4 تا 5 روز نیاز است و بعد از آن معمولا اسپلینت ها خارج شده و بیمار با چسب به فعالیت روزمره و کار خود میرسد. بسته به مورد معمولا تا چند ماه نیاز به چسب وجود دارد که اوایل توسط جراح زده میشود و پس از مدتی بیمار خود اقدام به تعویض چسب های بینی خود میکند.موردی هم که لازمه حتما توضیح بدم راجب نگرانی بعضی از بیماران راجب بیهوشی است که سوال میکنند آیا ممکنه کسی از بیهوشی بیرون نیاید ؟!!در پاسخ باید عرض کنم که خیر !!!!. نگرانی راجب این موضوع مثل این است که کسی فکر کند آیا ممکنه ظهر بخوابم و عصر از خواب بیرون نیام ؟!!! بیهوشی در واقع یه خواب عمیق هستش و به محض قطع دارو بیمار بلافاصله به هوش خواهد اومد و اینکه کسی به هوش نیاید تقریبا غیر ممکن است و جای حتی ذره ای نگرانی نیست.مورد دیگر نگرانی بیمار از بهتر نشدن ظاهر صورت پس از جراحی هستش. در این مورد هم لازمه اطمینان خاطر بدم که هر بد شکلی ای در صورت بد است. حتی اگر به آن عادت کرده باشید و در صورت اصلاح آن صورتی زیباتر از قبل خواهید داشت. و لازم است ذکر کنم که بهترین دکتر جراحی بینی در ایلام شما قبل از جراحی نتیجه جراحی را میداند و در صورتی که تغییر محسوسی در چهره شما ایجاد نشود به شما جراحی را پیشنهاد نخواهد کرد. سالیان سال است که جراحی بینی در ایلام انجام میشود و تمامی امکانات لازم برای انجام آن در شهر ایلام وجود دارد و همچنین دکتر جراحی بینی در ایلام .در مورد جراحی بینی حتما از جراح فک و صورت به عنوان متخصص زیبایی صورت نظر خواهی کنید.

جراح بینی بازیگران معروف در تهران و خصوصیات خوب آن


  
دکتر سید مجید کاظمی متولد تهران می باشد. ایشان پس از تحصیلات مقدماتی تحصیلات متوسطه را در دبیرستان امام علی ابن موسی الرضا (قلهک) به اتمام رساند.
دکتر کاظمی با رتبه 100 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و با کسب رتبه سوم پره انترنی دوره انترنی را در همان دانشگاه شروع کرد و با معدل الف دوره پزشکی عمومی را تمام کرد. سپس با کسب رتبه 50 وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی زیبایی صورت در دانشگاه تهران، بیمارستان امیراعلم شد. ایشان در طول دوره رزیدنتی علاوه بر انجام عملهای جراحی زیاد، تحقیقات زیادی در مورد گوش و حلق و بینی و به خصوص زیبایی انجام داد و چندین مقاله در زمینه زیبایی و بویایی در مجلات معتبر داخلی و خارجی نوشت (لینک مقالات در پایین موجود است).
دکتر کاظمی با رتبه سوم بورد فارغ التحصیل شد و از آن سال تاکنون مشغول انجام فعالیت های علمی و درمانی می باشند. ایشان سابقه عضویت هیات علمی دانشگاه و مدیر گروهی را نیز دارند و بهترین جراح بینی تهران در کشور هستند که تا کنون بیش از 3000 عمل جراحی زیبایی انجام داده اند.

- عضو آکادمی جراحان گوش و گلو و بینی ایران
- عضو انجمن راینولوژی ایران
- عضو انجمن تحقیقات راینولوژی ایران
- عضو جامعه جراحان ایران
 
یکی از سوالاتی که به طور مکرر از دکتر کاظمی توسط بیماران محترم پرسیده می شود این است که خصوصیات یک جراح بینی خوب از نظر شما چیست در این جا سعی می شود به این سوال در حد امکان پاسخ داده شود .
مورد دومی که بیماران محترم باید حتماً توجه فرمایند سابقه و رضایت بیماران قبلی از پزشک می باشد که برای این موضوع می توانید مستقیماً به صفحه اصلی سایت پزشک مراجعه فرمایید و نظرات بیماران را مطالعه کنید یا خود اقدام به پرس و جو در مورد نظرات بیماران فرمایید
جهت شناسایی یک جراح زیبایی بینی در تهران خوب باید به تجربیات و سالهایی که ایشان عمل کرده است دقت لازم را مبذول فرمایید. جراحان با تجربه معمولًا بالای ده سال سابقه جراحی فقط در زمینه جراحی بینی دارند. همین جا باید یادآوری کنم جراحی که زیبایی شکم و سینه انحام می دهد اصلاً انتخاب خوبی برای جراحی بینی شما نیست، زیرا بینی بافت بسیار حساس و ظریفی دارد و دقت بسیار در عمل می طلبد.
به عنوان نکته آخر در شناسایی جراح بینی خوب به وضعیت تنفسی بیماران بعد عمل حتماً توجه فرمایید. دیده شده جراحان زیر مجموعه دندانپزشکی و پزشکان عمومی در نتیجه عمل بینی مشکلات جدی تنفسی برای بیمار ایجاد می کنند در این مورد بهترین گزینه جراحان گوش وحلق وبینی هستند.
این روزها با توجه به تبلیغات نادرست ماهواره ای متاسفانه دخالت نابحا در جراحی بینی مشکلات وسیعی برای متقاضیان عمل جراحی بینی ایجاد کرده است. همین جا و در همین مقاله توجه بیماران را به نکات بالا در شناسایی یک جراح بینی خوب جلب می کنم.منبع:بهترین جراح بینی تهران

فیلم واقعی جراحی بینی-روشهای مدرن جراحی بینی

  اگرچه بیماران از واقعیت جراحی بینی معمولاً می ترسند، در این فیلم با دکتر کاظمی جراح بینی برای یک عمل بیمار دارای بینی کج همراه شدیم تا نحوه عمل بینی را ببینیم. ایمنی این عمل قطعی است.

[عکس: rhinoplasty-in-iran-32.jpg]
- بهترین نتایج در جراح زیبایی بینی یا رینوپلاستی با استفاده از تکنیک های محافظه کارانه که ظاهر طبیعی و معمولی بینی را حفظ میکنند به دست می آید، بنابراین بیماران محترم بایستی از جراحی های به اصطلاح فانتزی پرهیز کنند.
- یک نکته مهم کیفیت و ضخامت پوست و زوایای بینی میباشد که با استفاده از عکس های رنگی استاندارد و یک شکل قبل از عمل و تکرار سریالی آنها پس از عمل وضعیت پوست و زوایای بینی مشخص میشود.
- بیماران به موضوع تنفس بعد از عمل جراح بینی نیز بایستی بسیار اهمیت بدهند. اگر بینی بیمار خیلی باریک شود تنفس از بین میرود. بعضی اوقات بیماران محترم از جراح میخواهند که به اصطلاح اقدام به عروسکی کردن بینی کنند در حالی که به این نکته توجه ندارند که با این کار منطقه دریچه یا همان محل عبور هوا از بین میرود و بیمار دچار گرفتگی شدید بینی میشود.
- همچنین رسیدن به یک حالت مستحکم وغیر فرورفته برای وضعیت نیمرخ یک هدف زیبایی شناختی مهم در رینوپلاستی (جراحی بینی) است .
- تغییرات جزئی پس از عمل بینی ممکن است ماه ها به طول بینجامد. پوست بسیار ضخیم وغنی از غدد سباسه و بافت زیر جلدی از نظر نتیجه عمل بینی در بدترین وضعیت قرار دارد. پوست ایده آل، بین پوست ضخیم و نازک میباشد. پس بیماران دارای پوست ضخیم باید صبر کنند تا پوست به سر جای خود برگردد.
- عمل جراحی زیبایی بینی به دو شکل باز وبسته انجام میشود و انجام عمل به هر روشی که پزشک تشخیص دهد بلامانع است. در این فیلم از روش باز استفاده می شود. در روش باز عمل جراحی بینی، برشی در کولوملا یا پایک میانی بینی داده می شود و با استفاده از برش در لبه داخلی پره ها، پوست بینی به بالا می رود و به پشت و نوک بینی دسترسی پیدا می کنیم. سپس به صورت زیر مخاطی غضروف لترال فوقانی را از تیغه وسط جدا می کنیم و جراحی بینی را انجام می دهیم.
- در این فیلم، جراحی بینی با بیهوشی عمومی انجام می شود. در حال حاضر با آمدن داروهای جدید بیهوشی مانند پروپوفل و رمی فنتانیل بیهوشی عمومی کاملاً ایمن و بدون تهوع وخونریزی شده است و مدت زمان به هوش آمدن بعد عمل یک یا دو دقیقه شده است. بنابراین اکثر کلینیک ها به سمت داروهای بالا و بیهوشی بدون درد و تهوع گرایش پیدا کرده اند.

 

متخصص گوش و حلق و بینی کیست

بهترین و مهمترین تخصص دستیاری پزشکی که با راه هوایی و تنفس انسان ارتباط نزدیکی دارد تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سرو گردن است. همه ساله در آزمون ورودی رزیدنتی یا دستیاری پزشکی تعداد زیادی از پزشکان با رتبه های بالا چه در ایران و چه در آمریکا در خواست ورود به رزیدنتی و تخصص گوش و حلق و بینی را دارند.


متخصص گوش و حلق و بینی سالهای متمادی در دانشگاه و بیرون آن در طبابت برای مردم، ارتباطات راه هوایی و شنوایی و بویایی و چشایی و زیبایی سر و صورت و بینی را بررسی می کند. همچنین درمان پولیپ های بینی و ضایعات حنجره و تومورهای سرو گردن بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی است. بالاترین نمرات در آزمون ورودی تخصص به سختی وارد دستیاری گوش و حلق و بینی می شوند و این تخصص و فوق تخصص از لوکس ترین تخصصهای پزشکی است  

معمولاً متخصصین گوش و حلق و بینی به چند شاخه گرایش پیدا می کنند:
1- راینولوژی (جراحی بینی و اندوسکوپی بینی و سینوس های صورت)
2- اتولوژی (جراحی گوش و تعادل)
3- لارنگولوژی (جراحی حنجره و ضایعات مخاطی حنجره)
4- جراحی سرو گردن (بیشتر تومورهای سرو گردن)
5- اطفال (شاخه ای که بیماریهای گوش و حلق و بینی را در کودکان و عوارض آن را میپردازد)
6- جراحی زیبایی صورت و بینی یا پلاستیک صورت که لوکس ترین تخصص و فوق تخصص در کل پزشکی است
7- ایمونولوژی و آلرژی در سرو گردن که زیر شاخه ای است که صرفاً به مسایل آلرژیک می پردازد. [عکس: ent-rhinoplasty.jpg]

جراحان گوش و حلق و بینی با تجربه طولانی در زمینه بینی و سینوسهای سر و صورت بهترین و با تجربه ترین جراحان در زمینه جراحی بینی و عمل بینی و راینوپلاستی  هستند. متاسفانه در سالهای اخیر عده ای دندانپزشک که بیشتر فعالیت در زمینه فک دارند وارد رشته فوق تخصصی عمل بینی شده اند و عوارض زیادی وارد کرده اند. به هر روی جراحی بینی رشته اختصاصی جراحی گوش و حلق وبینی است.
بحث تومورهای سر و گردن و تومورهای حنجره و حلق و نازوفارنکس و سرطانهای سر و گردن بحث بسیار مهمی است و یک قسمت مهمی از جراحی های یک جراح گوش و حلق و بینی را تشکیل میدهد. جراحی اندوسکوپیک سینوس در زمینه درمان سینوزیت مزمن و پولیپ بینی یک انفلاب ایجاد کرده است. بعد از انجام جراحی سینوس با اندوسکوپ در سال 1978 توسط سر کلینگر که نابغه جراحی گوش و حلق و بینی بود به مرور در زمینه اندوسکوپی انقلابی ایجاد شد. امروزه  با دستگاه ناویگاسیون انقلابی در زمینه پولیپوز بینی ایجاد شده است. [عکس: ent-endoscopy.jpg]

کم اهمیت ترین شاخه جراحی گوش و حلق وبینی با توجه به کمتر شدن عفونت های گوش جراحی اتولوژی است.
لارنگولوژی مخاطات حنجره و بیماریهای حاصل از صحبت کردن مانند پولیپ و ندول حنجره را بررسی می کند و با لیزر، انقلابی عظیم در جراحی حنجره ایحاد شده است.
جراحی بینی و عمل بینی توسط راینولوژیست ها و جراحان زیبایی صورت انجام میشود که زیباترین و مهمترین و حساسترین شاخه گوش و حلق و بینی است.
دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی صورت و بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند. به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و ... به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه و در سطح بین المللی شناخته شده هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند.
 [عکس: ent-otology.jpg]
در زیبایی بینی و صورت حتی یک میلی متر اشتباه منجر به نارضایتی است و عمل بسیار حساس است. امروزه در عصر مدرن آلرژی و حساسیت به علت آلودگیهای مکرر هوا، بیماری مهمی شده است. متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران به درمان عوارض آلرژی می پردازند. خارش بینی و حلق و حنجره گرفتگی بینی و عطسه مکرر و آبریزش بینی مهمترین عوارض و علایم آلرژی در سر و صورت و بینی و حلق می باشد. بزرگی ادنویید و لوزه در اثر آلودگی هوا و سرماخوردگی مکرر و عفونت و آلرژی ایجاد میشود که باعث تغییر شکل فک و صورت و بینی میشود لذا درمان ادنویید و لوزه و آثار آن روی گوش اهمیت فراوانی دارد. شاخه اطفال جراحی گوش و حلق و بینی به این مسایل می پردازد.

جراحی گوش و حلق و بینی و رابطه نزدیک آن با جراحی زیبایی صورت

[عکس: banner41.jpg] 
جراحی گوش و حلق و بینی امروزه مدرن ترین و بهترین شاخه پزشکی است و تمرکز ویژه ای در جهان امروز توسط جراحان گوش و حلق و بینی روی پلاستیک صورت شده است. جراحی پلاستیک صورت شاخه ای از جراحی گوش و حلق و بینی می باشد که به زیبایی صورت و جراحی بینی و لیفت های صورت و اصلاح چروک های صورت و بلفاروپلاستی و اصلاح غبغب و مشکلات زیبایی فک توجه دارد.
برجسته ترین جراحان پلاستیک صورت جهان، جراح گوش و حلق و بینی هستند. یکی از معروفترین جراحان پلاستیک صورت در جهان جناب دکتر بابک عزیز زاده هستند که متخصص گوش و حلق و بینی و نویسنده کتابهای متعدد در زمینه جراحی پلاستیک صورت است.
جراحان پلاستیک عمومی عمدتاً بر روی جراحی های زیبایی شکم و دست و پا تمرکز دارند و کمتر توجه به جراحی زیبایی صورت و بینی دارند، لذا جراحان گوش و حلق و بینی بهترین گزینه انجام جراحیهای زیبایی صورت و بینی هستند. در ایران با توجه به اینکه کانون و قطب زیبایی و جراحیهای آن در خاورمیانه، ایران است جراحان گوش و حلق و بینی توجه ویِژه ای روی جراحی بینی و صورت دارند و تعداد بسیار زیادی عمل بینی و زیبایی صورت در سال در ایران انجام میشود. جراحیهایی چون اتوپلاستی و راینوپلاستی و بلفاروپلاستی و لیفت صورت و اصلاح چروکهای صورت انجام میشود.لذا زیبایی صورت خود را صرفاً به جراحان گوش و حلق و بینی بسپارید و از مراجعه به سایر پزشکان جدا خود داری کنید.منبع:متخصص گوش و حلق و بینی

فوق تخصص گوش و حلق و بینی و صورت و جراحیهای لیزری ان


[عکس: nose-problems.jpg]
فوق تخصص گوش حلق و بینی زیر شاخه های تخصص گوش و خلق و بینی است و مهمترین فوق تخصص گوش حلق و بینی که زیباترین آن است جراحی پلاستیک صورت و بینی است که دکتر مجید کاظمی فوق تخصص جراحی زیبایی صورت و بینی است از لوکس ترین شاخه های آن است و جراح به زیبایی و کاسمتیک صورت و بینی می پردازد. عملهای آن شامل راینوپلاستی یا جراحی بینی، فیس لیفت یا کشیدن پوست صورت، بلفاروپلاستی، لیفت پیشانی و اصلاح ناهنجاریهای مادرزادی صورت و بینی و همچنین برداشتن ضایعاتی مثل خالها و لیزر صورت استجراحیهای لیزری اوج این فوق تخصص زیبا است. دکتر مجید کاظمی با بیش از سیزده سال فوکوس فوق تخصصی روی این موضوع این جراحی ها را به اوج رسانده اند. زیبایی و عملکرد باید با هم باشد یعنی باید هم بینی زیبا باشد کوچک باشد و هم تنفس عالی باشد که به فراوانی در کارهای دکتر مجید کاظمی دیده میشود.

جراح زیبایی بینی و صورت باید دید استتیک و هنری داشته باشد و بهترین جراحان زیبایی بینی و صورت در جهان جراحان ماهر گوش و حلق و بینی هستند که دکتر کاظمی یکی از آنها است. ایشان علم و هنر و جراحی گوش و حلق و بینی و دانش لیزر را با هم آمیخته اند و اوج کار را در جراحی های زیبایی بینی و صورت نشان داده اند. این فوق تخصص گوش و خلق و بینی سالها در محضر اساتید بزرگ گوش و حلق و بینی ایران و جهان آموزش دیده است و تجربیات گرانقدری دارد
ایشان سالها در محضر اساتیدی چون پروفسور نراقی و استادان مبرز رشته گوش و حلق و بینی کسب دانش و تجربه کرده اند
جراحان بزرگی چون دکتر بابک عزیز زاده سالها در این زمینه کار کرده اند و فوق تخصص گوش و حلق و بینی دارند. بهترین تخصص و یکی از وسیعترین جراحی های جهان، تخصص گوش و حلق و بینی است. در ایران در بین پزشکان تخصص گوش و خلق و بینی بالاترین و لوکس ترین تخصص است در فوق تخصص های آن زیبایی بینی و صورت بیشترین طرفدار را دارد سایر فوق تخصص های گوش و حلق و بینی شامل جراحی حنجره و جراحی گوش
جراحی راینولوژیک فوق تخصص جراحی سر و گردن و فلوشیپ اطفال است.منبع:فوق تخصص گوش و حلق و بینی