مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

قرنیز یا Cornice چیست؟






حتما برایتان پیش آمده که به این موضوع فکر کنید که برخی از ابزار و تجهیزاتی که دریک خانه یا عمارت وجود دارد به طور مثال سیم کشی های داخلی را چگونه می توان پنهان نمود تا از زیبایی و نظم بنای مورد نظر نکاهد؟ و یا مراکز پخش گچبری پلی یورتان چه خدماتی ارائه می دهند؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده از قرنیز می تواند بهترین انتخاب باشد که در ادامه با انواع قرنیز و هدف از تولید آن بیشتر آشنا می شویم.پس با ما همراه باشید.

قرنیز(cornice) نواری با جنس های مختلف است که بخش بالایی آن به دیوار چسبیده و قسمت پایینی در مجاورت کف پوش اتاق قرار می گیرد.به عبارتی دیگر قرنیز یک قاب در جنس های مختلف است که در بخش انتهایی دیوارقرارمی گیرد.

کاربرد قرنیز در گذر زمان:
به تدریج با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش و ابزار های نوین، این صنعت نیز از این قاعده مستثنی نبوده وکسانی که در مراکز پخش عمده قرنیز فعالیت می نمایند، کم کم قرنیز pvc و ام دی اف را جایگزین نمونه های آجری و چوبی قدیمی کردند توجه داشته باشید که با افزایش کیفیت و تنوع این قرنیزها، استفاده و نصب آن نیز باید با احتیاط و دقت بیشتری نسبت به قدیم همراه باشد.
در زمان های گذشته برای عدم نفوذ رطوبت به بخش های بالایی و محافظت از دیوار در برابر ضربه از قرنیز استفاده می شد و متخصصان معماری ، اغلب از سنگ های مرمر و یا تراورتن برای قرنیزاستفاده می نمودند.
با مشاهده بناهای به جامانده از گذشته می بینیم که برای داخل ساختمان ها نیز اغلب قرنیزهایی با جنس چوب و یا آجربه کار برده می شد.


در گذشته به علت نوع ساخت وساز ومتریال به کاربرده شده، اغلب نم روی دیوارها ظاهر می شد از این رو برای محافظت بیشتراز قرنیز استفاده می گردید.

اما امروزه اکثر مراکز پخش عمده قرنیز یا پخش گچبری پلی یورتان دکارت استور با ارائه ی طرح های به روز در جنس های مختلف ، به زیبایی هرچه بیشتر و دکوراسیون داخلی منازل شما کمک شایانی می نمایند.


مزایای استفاده ازقرنیز در منازل:
-تاثیربسزایی درجذابیت و جلوه ی منازل و آپارتمان ها دارد

-حفاظت از دیوارها دربرابر رطوبت

-جلوگیری از آسیب به دیوار

-هنگامی که مجبور به جابه جایی وسایلی همچون مبلمان، کمد و سایر وسایل سنگین هستید قرنیزبا فضای کمی که در پایین دیوار ایجاد می کند مانع آسیب و ضربه به آن می گردد.

در دنیای امروزمراکزپخش عمده قرنیز، این محصول را برای کاربردهای متفاوت تری نسبت به قدیم به بازار عرضه می نمایند.به طور مثال برای پوشش دهی سیم ها و لوله هایی که باعث ایجاد بی نظمی و شکل ناخوشایند خانه می گردند. مطالعه مطلب انواع قرنیزها به خریدی بهتر و آشنایی بیشتر شما با این محصول کمک می نماید.

برای منازلی که دارای کفپوش لمینت می باشند، اغلب به دلیل اینکه این لمینت ها دچار انقباض و انبساط می شوند یک فضای یک سانتی متری را به عنوان فضای خالی در نظر می گیرند که در این مواقع، قرنیز با پوشش کامل این نقاط در زیباسازی هرچه بیشتر فضای خانه، نقش مهمی ایفا می کند.

حتما درمکان های اداری دیده اید که سیم ها وکابل ها را درون داکت قرار داده اند تا با پوشش آن به ایجاد نظم در فضا کمک شود. استفاده از این داکت ها را تنها در محیط های اداری به شما پیشنهاد می کنیم چرا که به کار گیری آن در فضای منازل، جلوه ی خوبی ندارد . امیدواریم با خواندن مطلب ​قرنیز یا Cornice چیست؟ استفاده ی کافی را برده باشید.

تهیه قرنیزبه دلیل ظرافت در طراحی و وزن سبک از مراکز پخش عمده قرنیز انتخاب مناسب تری است.همچنین مراکز پخش گچبری پلی یورتان نیز آماده ارائه خدمات گچبری و دکوراسیون داخلی منازل شما هستند.

منبع : پخش عمده قرنیز دکارت استور

ابزار پلی یورتان و محیط زیست



همان گونه که شاهد هستید دردهه های اخیر، تغییرات زیادی در آب وهوای کره زمین صورت گرفته که این امرباعث نگرانی دوستداران محیط زیست گردیده است.به همین دلیل توافقات بین المللی برای حل این بحران و مشکل جدی انجام گرفت.

ابزار پیش ساخته پلی یورتان به دلیل عمربالا و کاهش اتلاف انرژی و همچنین به دلیل قابلیت بازیافتی بودن، کمک زیادی در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نموده است.

می دانیم که عایق مانع هدر رفت انرژی در ساختمان ها می شود و همین نقش مهم باعث شده تا از آن ها برای ساخت بناهایی استفاده شود که مصرف کم انرژی در آن ها اولویت است. مثل خانه های پسیو(( passive houses. که درساخت این ساختمان ها از ابزار سقفی پلی یورتان پاششی یا ساندویچ پنل ها بهره گرفته می شود چرا که به دنبال صرفه جویی درمصرف انرژی، هزینه های ساخت وساز نیز به طور چشمگیری کاهش می یابد.

گفتیم از مزیت ابزار پیش ساخته پلی یورتان ، عمربالای آن است همین نکته باعث شده تا عملا نیازی به تعویض و تعمیر نباشد که در نتیجه به حفظ منابع زیست محیطی کمک زیادی می نماید.از دیگز مزایای استفاده ازعایق پلی اورتان، این است که درقیاس با سایر عایق ها سبک تر بوده و همین مسئله، سبب صرفه جویی درحمل ونقل نیز می گردد.

بی‌خطر بودن گچبری پیش ساخته :
امروزه به دلیل تغییرات زیادی که در سبک زندگی انسان ها به وجود آمده است و با پیشرفت تکنولوژی، نمی توان وجود مواد شیمیایی و آلودگی های محیط را منکر شد. استفاده ازابزار پیش ساخته پلی یورتان علاوه بر صنایع غذایی، در صنعت ساختمان سازی نیز به کاربرده می شود و می دانیم که این مواد در اطراف ما وجود دارند. حال نگرانی وسوالی که ازاین بابت پیش می آید این است که این امر چقدردرسلامتی ما اثرسوء دارد؟


آژانس حفاظت از محیط زیست واقع درایالات متحده این نکته را بیان کرد که مواد یورتان سمی نبوده و فوم یورتان نیز بدون خطر است.

بازیافت ابزار پیش ساخته پلی یورتان:
در صورت بازیافت یورتان باید از این مسئله که مواد اولیه ی ارزشمند وگران بهای آن تلف نشود، اطمینان پیدا کرد.با توجه به نوع ابزار یورتان اماده ، روش های مختلفی برای بازیافت هرکدام ارائه شده است.

یورتان و فوم آن قابلیت بازیافت دارند که با زباله های تولیدی آن ها و بازیافتشان، مواد اولیه ی موردنظر برای تولید مجدد پخش گچبری پلی یورتان حاصل می گردد.

ازاین یورتان جدید می توان برای وسایل نقلیه و ساخت مبلمان و… استفاده نمود

اگر ابزار پیش ساخته پلی یورتان موردنظربرای بازیافت گزینه ی مناسبی نبود با عمل بازیابی انرژی از آن استفاده می نمایند به این دلیل که پخش گچبری پلی یورتان دارای انرژی در سطح انرژی زغال سنگ است که همین نکته ی مهم، آن را برای سوزاندن زباله های شهری مورد استفاده قرار می دهد. مزایای گچبری پیش ساخته نیز مطلب مهمی است که خوب است درباره آن مطالعه نمایید.

مزیت های فوم پلی‌ یورتان:
-این فوم، در برابر عوامل خورنده که در محیط وجود دارند، درای مقاومت بالایی است؛

– دارای چسبندگی بالا روی سطح های مختلف؛

– در برابر تغییرات دمایی، خاصیت انعطاف پذیری آن حفظ می گردد؛

– چنانچه درکاربردهای مختلف، این فوم درمجاور آب آشامیدنی قراربگیرد، خطری ندارد زیراغیرسمی بوده و دارای تاییدیه مصرف می باشد؛

– استفاده به عنوان عایق حرارتی؛

– دارای وزن کم

– غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و بخار

معایب فوم عایق پلی‌ یورتان گچبری پیش ساخته :
توجه نمایید که درهنگام انجام کار با گچبری پیش ساخته ، به دلیل تولید گازاز این ماده، حتما ازپوشش مناسب برای ایمنی بیشتر استفاده نمایید چرا که ممکن است سلامتی شما در معرض خطرقراربگیرد.

گفتیم این فوم دارای قدرت چسبندگی بالا می باشد به همین دلیل از آن برای مکان هایی استفاده می گردد که فرد تصمیمی برای بازسازی یا تعمیرمحل موردنظرندارد زیرا پس ازچسبیدن به محل، دیگرامکان پاک کردن یا جدا نمودن آن وجود ندارد.

بازیافت گچبری پیش ساخته دارای پروسه ی طولانی بوده از این رو در دسته ی مواد تجدیدناپدیر قرار می گیرد.بهتر است مطلب همه چیز درباره ابزار پلی یورتان را هم مطالعه نمایید.

کلام پایانی:

امیدواریم نکات ذکر شده در این مقاله، شما مخاطبان گرامی را با انواع ابزار پیش ساخته پلی یورتان و کاربردهای مهم آن آشنا ساخته وبا شناخت معایب و مزایای مهم آن، به شما در تصمیم گیری بهترکمک کند.
منبع : ابزار پیش ساخته پلی یورتان دکارت استور

همه چیز درباره ابزار پلی یورتان



ترکیباتی که شامل گروه ایزوسیانات هستند عبارتند از:

۲و۴ یا ۲و۶ تولوئن دی ایزوسیانات

۴ و۴ یا ۲ و۴ دی فنیل متان دی ایزوسیانات

۱ و۶ هگزا متیلن دی ایزوسیانات

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، ترکیبات ایزوسیاناتی دیگری نیز وجود دارد. ترکیباتی که از دو گروه هیدروکسیل (OH) یا بیشتر تشکیل شده باشند را پلی اُل می گویند و اغلب از گونه های پلی اتر پلی ال، پلی کربنات پلی ال، پلی استر پلی ال، پلی کاپرولاکتون پلی ال استفاده می شود.

کاربرد ابزار پلی یورتان
همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، ابزار پلی یورتان دکارت استور در اشکال محتلفی مثل الاستومرها، فوم‌های سخت، فوم‌های نرم، رزین، ترموپلاستیک الاستومرها، رنگ، پوشش و … وجود دارد که در جایگاه های مختلف کاربرد دارند. یکی از کاربرد هایی که ابزار پلی یورتان دارد این است که برای پوشش لوله های مدفون در خاک مورد استفاده قرار میگرند تا در مقابل خوردگی، حفاظت شود. پلی یورتانی که در این مورد استفاده می شود از مدل ۱۰۰% جامد و با مواد اولیه ۲ جزئی می باشد، اما نکنه ای که درباره این نوع وجود دارد این است که نمی توان از آن انتظار چسبندگی زیاد به سطح لوله داشت .



پلی یورتان ها اغلب در وضعیت کابردی خاص مثل دمای بسیار بالای خط لوله یا تعمیرات پوشش اصلی، بسیار کاربرد دارند و برای پوشش خطوط اصلی کمتر مورد استفاده قرار میگیرند. بهتر است بدانید که برای پوشش های داخلی خطوط نیز کابرد ندارد زیرا به دلیل آزاد کردن ترکیبات سمی ایزوسیانات برای به کارگیری پوشش داخلی توصیه نمی شود. بهتر است بدانید که کبرد پلین ترکیبات نیز به طور پیوسته در حال پیشرفت و توسعه می باشد.

ماستیک های پلی یورتان یا همان پلی اورتان و سیلیکون با در نظر گرفتن خواص شیمیایی و مکانیکی موجود در آن، کابرد های گوناگونی دارد. به عنوان نمونه در کانال های آب و فاضلاب، کف سازی سالن ها، مخازن آب و فاضلاب، پیاده رو ها، درز قطعات پیش‌ساخته و تمام درزهایی که بایستی در مقابل نفوذ آب و دیگر میعات محافظت گردد، مورد استفاده واقع می شود. بنابراین این کاربرد نیز می توان به کاربرد های پلی یورتان ها اضافه کرد. پلی یورتان ها از زمان کشف تا به امروز در بسیری از صنعت نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است و مثمر ثمر بوده است.

در ادامه این مقاله می خواهیم درمورد ابزار پلی یورتان ،گچ بری ها، سقف کاذب، بازسازی بناها بیشتر صحبت کنیم.

اگر تعمیرو ساخت بنا، با گچبری پیش ساخته و دیوار پوش وسقف کاذب انجام شود، به دلیل خاصیت رنگ پذیری و نصب راحت آن ، همچنین به دلیل اینکه بر بروی کناف وگچ هم می توان آن را پیاده سازی نمود، ساخت یک خانه ی رویایی آسان تر می گردد.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما با مجموعه دکارت استور در ارتباط باشید.

آشنایی با گچبری پیش ساخته:
ابزار پیش ساخته پلی یورتان ابزاری است که برای تزیئن سقف و دیوار در طراحی دکوراسیون به کار می رود و باعث سرعت در کار و سهولت در اجرای طراحی گردیده است.امروزه بیشتر طراحان برای دکوراسیون از گچبری پیش ساخته درگچ بری ها استفاده می نمایند.بدیهی است علت محبوبیت زیاد این ابزار پلی یورتان و جایگزین شدن آن به جای روش های سنتی، وجود مزیت های بالای آن است که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

قیمت ابزار پلی یورتان مناسب است چون دارای وزن کمی بوده و تولید آن با بهره گیری ازتکنولوژی پلیمری و چگالی و مقاومت بالا می باشد.

درواقع گچبری پیش ساخته ، جزو مواد شیمیایی به شمار می رود که استفاده از آن در صنعت لوله نیزکاربرد زیادی دارد.بهتر است مطلب ابزار پلی یورتان و محیط زیست را هم بخوانید.

از جمله مزایای آن:

-نصب راحت و سریع؛

– کیفیت بالای آن که باعث شده در اندازه های مختلف تولید گردد؛

– درمقایسه با قیمت ابزارپیش ساخته گچی مناسب و دارای وزن کمتری است؛

– در مقایسه با گچ، دوام بالاتری داشته و با گذر زمان تغییر شکل نمی دهد و ترک نمی خورد؛

منبع : ابزار پلی یورتان دکارت استور

​انواع مدل های گچبری سقف پذیرایی، آشپزخانه و اتاق


گچبری مدرن
یک دید کلی که نسبت به هنر گچبری وجود دارد این است که عموما اکثرافراد فکر می کنند که گچبری تنها برای بناهای تاریخی و لاکچری به کار برده می شود در حالی که این تصور اشتباه است و امروزه گچبری مدرن نقش اساسی درحوزه ی دکوراسیون داخلی داشته و طرفداران زیادی در زمینه ی تزیینات سقف بناهای مختلف دارد.

با رفع معایبی که در گذشته در هنر گچبری وجود داشت و روی کارآمدن سبک و روش های جدید امروزه برای جذابیت دکوراسیون منازل، گچبری سقف پذیرایی یا استفاده از ابزار پیش ساخته به شیوه ای مدرن رواج یافته است.
علاوه براین ، افزودن لوسترهای مدرن و لامپ های جذاب در کنار گچبری مدرن، می تواند سقف پذیرایی را به یکی از نقاط جذاب خانه ی شما تبدیل نماید.
البته به جز منازل در هتل ها و رستوران ها و… نیز هنر گچبری به کار برده می شود که البته قیمت گچبری سقف پذیرایی بنا به کاربردهای مختلف آن متفاوت است. گاهی دیده می شود که به واسطه کمی ذوق وخلاقیت هنرمندانه و افزودن نورمخفی در کنار این طراحی، فضایی رویایی و دیدنی خلق شده است.
گچبری مدرن سقف پذیرایی
یکی از نکات مهم که در گچبری سقف پذیرایی به شیوه ی مدرن مشاهده می گردد این است که دیگر طرح های شلوغ و ریزدر آن مشاهده نمی شود و سادگی مهمترین مؤلفه ی آن است .هم چنین برخلاف گچبری کلاسیک، معمولا یک طرح و رنگ در تمام الگوهای پیاده شده روی سقف و دیوار مشاهده می گردد.

گچبری سقف آشپزخانه :
امروزه با روی کارآمدن سبک های مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و اوپن شدن آشپزخانه ها، دیگر مثل گذشته نیست که فضای آشپزخانه از دید مهمانان حاضر در پذیرایی دور باشد و علاوه براین بانوان نیز زمان زیادی را در این فضا به آشپزی می پردازند.بنابراین طراحی توأم با جذابیت و ظرافت نقش زیادی در روحیه بانوی خانه و در نهایت تمام اعضای خانواده دارد.

یک نکته ی مهم که در گچبری سقف آشپزخانه و گچبری سقف اتاق با ابزار پیش ساخته گچی باید به آن توجه گردد، نسبت صحیح ترکیب گچ و آب در عمل گچکاری است که باید انجام آن را به گچکار حرفه ای وباتجربه سپرد چرا که اگر بیش از مقدار مجاز آب اضافه گردد، در اثر تبخیرو ایجاد ترک روی سقف، تصویرناخوشایندی روی سقف آشپزخانه ایجاد می گردد.افزودن آب کمترنیز خمیری سفت ایجاد می کند که قابل انعطاف و شکل پذیری نمی باشد.



برای خانواده های ایرانی از زمان های قدیم معماری و گچبری سقف پذیرایی بسیار مهم بود و معماران مربوطه بایستی برای این قسمت اهمیت زیادی قائل میشدند.

به همین خاطر از آن زمان گچبری ساختمان به خصوص گچبری و گچبری سقف آشپزخانه با ابزار پیش ساخته مهم بوده. امروزه گچبری جزو دکوراسیون داخلی محسوب می شود و از آن به عنوان یک روش سنتی یاد می کنند. شما می توانید با مطالعه انواع سبک های گچبری سقف پذیرایی و اتاق و آشپزخانه منزل بهترین انتخاب را برای تغییر دکوراسیون خانه خود داشته باشید.


توجه داشته باشید که گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه و یا اتاق خواب با ابزار پیش ساخته باید توسط گچکاران حرفه ای انجام شود. این افراد معمولا روی کار خود تخصص دارند و با حساسیت های زیادی که دارند کار را بهترین شکل انجام می دهند؛ همچنین کیفیک کار برای این افراد از همه چیز مهم تر است. بنابراین این کار را حتما به دست این افراد ماهر بسپارید؛ زیرا سقف خانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه به حساب می آید و باعث شیک تر شدن خانه می شود و جلوه های بسیار زیبایی به خانه ی شما می بخشد.


گچبری سقف

یکی از اصلی ترین بخش های هر خانه یا هر مکانی، سقف می باشد. اگر سقف موجود در هر خانه یا مکانی را با استفاده از روش های مناسب زیباتر کنید، به زیبایی و جذابیت کل آن مکان افزوده اید. شما می توانید با استفاده از گچبری سقف پذیرایی، محیطی زیبا و جذاب را برای خود و سایرین فراهم کنید.
بهتر است مطلب گچبری سقف پذیرایی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی منازل را هم بخوانید.

در عصر امروز با توجه به پیشرفت علم در تمام زمینه ها، روش های متعددی برای تغییر دکوراسیون سقف وجود دارد. این موارد عبارتند از گچبری های متنوع سقف، کناف ها و بسیاری مورد دیگر. اما با وجود این موارد برای دکوراسیون سقف، محبوب ترین و پرطرفدارترین مورد برای زیباتر کردن سقف، گچبری می باشد
 
منبع : گچبری سقف پذیرایی دکارت استور

گچبری سقف پذیرایی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی منازل




مهترین قسمت هر خانه ای سالن پذیرایی آن می باشد. به همین خاطر باید برای زیباتر شدن آن کارهای بیشتری انجام داد. این سالن از این جهت از دیگر بخش های خانه مهم تر است که مهمان اولین مکانی که به چشمش میخورد، سالن پذیرایی می باشد.
بنابراین برای زیباتر کردن سالن پذیرایی باید اقداماتی را انجام داد. یکی از این اقدمات که تاثیر بسزایی روی زیباتر شدن آن دارد، گچبری سقف پذیرایی می باشد. شما بعد از اینکه ساختار ساختمان یعنی همان سقف و دیورا ها را زیباتر کردید می توانید به سراغ وسایل داخلی یعنی همان مبلمان و میز ناهار خوری بروید.

توجه داشته باشید که معمولا دکوراسیون داخلی فقط برای یکبار اتفاق میوفتد، بنابراین بهتر است در انتخاب نوع و مدل آن دقت لازم انجام شود مخصوصا زمانی که می خواهید سقف پذیرایی را زیباتر کنید بایستی مدل و طرح مورد نظر را به درستی انتخاب کنید که بعد از گذشت مدت زمانی دل شما را نزند و شما را خسته نکند.ولی اگر این امکان را دارید که هر سال ساختار اصلی را تغییر دهید می توانید هر رنگ و طرحی که می خواهید را انتخاب کنید و سال بعد آن را تغییر دهید.
قیمت گچبری سقف پذیرایی
قیمت گچبری برای آشپزخانه یا پذیرایی و یا اتاق خواب یه مقدار مشخص نمی باشد. یعنی نمی توان یک قیمت ثابت برای آن گفت؛ زیرا قیمت گچبری سقف آشپزخانه به مواردی بستگی دارند. این موارد عبارتند از:

طرح و مدل گچبری

سبک طراحی و رنگ های مورد نظر

متراژ و اندازه ی مکانی که قرار است گچکاری شود

مکان مورد نیاز

بنابراین قیمت گچبری سقف اتاق به مواردی که ذکر شد بستگی دارد. بهتر است بدانید که گچبری از مابقی کارها به صرفه تر است و می توان با صرف هزینه ای مناسب این کار را انجام داد.

گچبری سقف آشپزخانه
یکی از مزایای گچبری پیش ساخته این است که اغلب برای زیباتر کردن آشپزخانه با نورپردازی زیبایی از آن استفاده می کنند، زیرا دیوار های آشپزخانه خیلی نمایان نیست و بیشتر آن را کابینت تشکیل داده است.
قلب هر خانه ای آشپزخانه ی آن می باشد و در دید همه ی افراد ساکن در خانه می باشد؛ زیرا غذای مورد نیاز افراد در این قسمت تهیه می شود. به همین خاطر بایستی به این بخش از خانه اهمیت زیادی قائل شد. پس اگر قرار است تغییر دکوراسیونی در آشپزخانه رخ دهد، باید بهترین طرح و مدل را برای آن به کار برد.

از زمانی که آشپزخانه ها به صورت اپن شده اند، زیبایی آشپزخانه ها بیشتر مورد توجه واقع شده است زیرا زیبایی آشپزخانه های اپن در زیبایی کل خانه تاثیر می گذارد. بنابراین برای افزایش زیبایی آشپزخانه ها می توان از گچبری پیش ساخته سقف آشپزخانه استفاده کرد تا آن را جذاب تر کرد.

در عصر امروز به همان دلیلی که در بالا ذکر شد افرادی که در پذیرایی نششته اند می توانند خیلی راحت داخل آشپزخانه را مشاهده کنند، به همین خاطر آشپزخانه و به خصوص سقف آشپزخانه در زیبایی خانه بسیارتاثیر گذار است. بنابراین شما می توانید از خدمات مربوط به گچبری پیش ساخته سقف آشپزخانه برای زیباتر شدن آشپزخانه و همین طور کل خانه استفاده کنید.

انتخاب رنگ گچبری نیز نکته ی مهمی است که باید به آن توجه شود.

برای انتخاب طرح و رنگ گچبری سقف آشپزخانه بهتر است از خانم های خانه نظر بپرسید زیرا آنها هم با سلیقه تر هستند و هم زمان بیشتری را نسبت به سایرین افراد خانواده در آشپزخانه سپری می کنند، بنابراین باید بیشتر باب سلیقه ی آنها باشد.


گچبری ها از صدها سال پیش در بین ایرانیان وجود داشته و در تزئینات ساختمان ها و همین طور در بناهای آنهاآنه وجود داشته است که با گذر زمان مانند تمامی موارد تزئینی تغییر پیدا کرده است.

ممکن است برخی از افراد گمان کنند که طرح های مربوط به گچبری دیگر به خانه های مدرن امروزی نمیخورد.
اما باید بگویم که این افراد سخت در اشتباه هستند. زیرا امروزه شرکت ها، گچبری پیش ساخته سقف اتاق را در جدیدترین و مدرن ترین مدل ها ارائه می دهند.بهتر است مطلب ​انواع مدل های گچبری سقف پذیرایی، آشپزخانه و اتاق را هم بخوانید.

این شرکت ها برای مشتری های خود مدرترین طرح ها را پیاده سازی می کنند به طوری که محیط منزل یا محل کار به قدری باشکوه می شود که هر کسی را مجذوب خود می کند.

منبع : گچبری سقف دکارت استور