مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

همه چیز درباره غرفه سازی نمایشگاه تهران


همه ساله در سراسر دنیا نمایشگاه های گوناگونی برگزار می شود، که در این نمایشگاه ها مالکان صنایع و تولیدکنندگان برای ارائه محصولات خود در آن شرکت می کنند. برای اولین بار در سال ۱۸۵۱ در لندن و در سال ۱۸۸۹ در پاریس، نمایشگاه برگزار شد. در پاریس از نماد برج ایفل برای غرفه سازی در آن سال استفاده می‌شد.


همه چیز درباره غرفه سازی نمایشگاه تهران


یکی از مهمترین عواملی که در جلب مشتری موثر است غرفه سازی برای نمایشگاه می باشد. رنگ آمیزی، طراحی نور در غرفه سازی موجب می شود که جذابیت آن دو چندان شود. می توان گفت که غرفه سازی و طراحی آن نقش بسیار مهمی در موفقیت بین رقیبان در نمایشگاه ها دارد. هرچی این طراحی چشم گیر تر و مناسب با نوع محصولات و برند چند شرکت باشد، محصولات بهتر دیده میشوند.

بعضی اوقات صاحبان کسب و کار و خدمات از طراحی پیش ساخته در غرفه های خود استفاده می کنند. اگرچه این مورد هزینه های بیشتری را به همراه دارد ولی آنان به دنبال بهتر دیده شدن محصولات و برند خود هستند. بنابراین از تمام بودجه خود برای این کار استفاده می‌کنند.

همانطور که می‌دانید شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی و حتی قاره ای برای همه صاحبان کسب و کار یک رقابت می باشد و همینطور یک نمایش تبلیغاتی بسیار بزرگ به شمار می آید.

شما می‌توانید با یک شرکتی که تجربه زیادی در مسئله غرفه سازی نمایشگاه دارد و همینطور از کادر مجرب با سابقه درخشان برخوردار است، کار کنید و از بابت کیفیت کار خیالتان راحت باشد و برای حضور در نمایشگاه با خیال راحت آماده شوید.

مراحل تایید غرفه سازی برای نمایشگاه

یکی از عاقلانه ترین کارهایی که هر شرکت باید برای معرفی محصولات و برند خود انجام دهند این است که در نمایشگاهی غرفه به پا کند. شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی ارزان مشمول یکسری قوانین و مراحلی می باشد که در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم:

توجه داشته باشید که که اگر قرار است برای طراحی غرفه سازی از پیمانکاری کمک بگیرید حتماً می بایست شرکت پیمانکار در لیست مجاز شرکت های سهامی نمایشگاه وجود داشته باشد. پیمانکار باید معرفی نامه کتبی خود را از شرکتی که با آن قرارداد بسته است، را ارائه کند. علاوه بر این نام مهندسی که مسئولیت این کار را به عهده گرفته به همراه آدرس و شماره تلفن آن نیز باید درج شود.

یکی از مهم ترین مراحل در گرفتن مجوز غرفه سازی ارائه ضمانتنامه می باشد زیرا که خیلی از غرفه داران برای برپایی غرفه خود تخلف می‌کنند. مبلغ داخل ضمانت‌نامه به متراژ غرفه بستگی دارد. این ضمانت نامه به شکل امانت نزد قسمت فنی ستاد نمایشگاه نگهداری می شود.

مورد دیگری که وجود دارد این است که شرکت پیمانکار بایستی پروانه نظام مهندسی خود را به همراه داشته باشد و فرم های موجود برای تعهد غرفه سازی را امضا کند و بر قوانین نمایشگاه متکی باشد.

برای داشتن مجوز غرفه سازی بایستی مجوز لازم را داشته باشید. توجه داشته باشید که ستاد برگزاری نمایشگاه تاریخ هایی را تعیین می کنند تا طرح های غرفه های شما را بررسی کند و نتایج را اعلام کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بایستی برای غرفه موردنظرتان ثبت نام انجام دهید. زیرا احتمال دارد غرفه ای که شما در نظر دارید را پس از مدتی به شخصی دیگر اختصاص دهند.

بعد از دریافت مجوز غرفه سازی شما هیچ حقی ندارید که طرح خود را عوض کنید زیرا در صورت عوض کردن طرح تخلف کرده‌اید و برگزار کننده نمایشگاه این اجازه را دارد که غرفه را تخریب کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که زمان اخذ مجوز بایستی متراژ غرفه خود را در نظر داشته باشید زیرا غرفه هایی با متراژ کمتر از ۲۴ متر مربع بایستی از طرح‌های پیش ساخته استفاده کنند.

رنگ های مناسب در غرفه سازی برای نمایشگاه

همه چیز درباره غرفه سازی نمایشگاه تهران

رنگ ها در غرفه سازی نقش بسیار مهمی دارند. اگر دقت کرده باشید، دیدید که هر فضایی که بدون رنگ می باشد و یا رنگ مناسبی ندارد بسیار بی روح و کسل کننده است. همیشه در نگاه اول این رنگ ها هستند که توجه بیننده را به خود جلب می کند. به همین خاطر رنگ ها می توانند نقطه اوج و کامل کننده طراحی زیبای غرفه سازی باشند.

طرح ها و رنگ ها در کنار هم دو عنصر بسیار تاثیر گذار برای فضای منحصر به فرد غرفه شما هستند. طرح ها به تنهایی بایستی زیبا به نظر برسند اما در واقع این رنگ ها هستند که به طرح ها هویت می دهند و آن ها را بیشتر نمایان می کنند. بنابراین برای غرفه سازی استفاده از یک یا چند رنگ به ایجاد یک فضای زیبا و هارمونی کمک می کند.

در غرفه سازی می توان از یک یا چند رنگ استفاده کرد و حتی می توان این رنگ ها را به صورت هارمونی یا متضاد نسبت به هم در فضاهای غرفه به کار برد. رنگ آبی و سرمه ای دو رنگ بسیار زیبا و آرامش دهنده هستند که معمولاً در بیشتر غرفه‌های اداری از آن استفاده می شود. اما بدانید از برنامه ریزی برای بودجه بندی غرفه سازی نمایشگاهی

بیشترین کاربرد رنگ ها

رنگ آبی: بیشتر موسسه های مالی اعتباری و بانک ها از رنگ آبی استفاده میکنند زیرا که این رنگ حس قدرت و ثبات را را به مخاطبان القا می کند.

رنگ سبز: معمولاً بیشتر برندها و محصولات کشاورزی و محصولات ارگانیک از رنگ سبز استفاده می کنند. زیرا رنگ سبز همیشه نماد طبیعت و زیبایی بوده است به همین خاطر مخاطبان نسبت به آن محصولات حس بهتری پیدا می کنند.

رنگ نارنجی: رنگ نارنجی به آدمی انرژی و هیجان می بخشد به همین خاطر استفاده از رنگ فوق العاده زیبای نارنجی در برندهای آرایشی و زیبایی می تواند؛ بسیار تاثیر مثبتی در ذهن مشتری به وجود آورد.

رنگ سیاه: رنگ سیاه معمولاً همیشه مورد پسند است ولی بهتر است بدانید که این رنگ رنگ سردی میباشد و حتما بایستی در کنار رنگ های انرژی بخش و پر شوق به کار گرفته شود. این رنگ مخصوص باشگاههای بدنسازی آقایان میباشد.

رنگ قهوه ای : شما می توانید از رنگ قهوه ای برای جلب اعتماد در بسته بندی محصولات خود استفاده کنید. از جهت دیگر رنگ قهوه ای کمی حس کثیف بودن را القا می کند به همین خاطر برای هتل ها و رستوران ها مناسب نیست.

همه چیز درباره غرفه سازی نمایشگاه تهران

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد شما می توانید با توجه به نوع محصول و خدمات خود بهترین و موثر ترین رنگ ها را در غرفه سازی خود به کار ببرید. همچنین شما میتوانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی ای که با رنگ‌های برندتان تناسب دارد، هارمونی خاصی را برای جلب مخاطبان ایجاد کنید.

البته بهتر است در زمینه طراحی و غرفه سازی کار را به کاردان بسپارید و با شرکت های معتبری که در این زمینه تجربه دارند، کار کنید. زیرا آنها با توجه به نوع محصولات و خدماتی که عرضه می کنید؛ بهترین و مناسب ترین رنگ را انتخاب می کنند. البته معمولا بیشتر شرکت ها رنگ سازمانی خود را دارند و بهتر است در غرفه سازی نیز از آنها استفاده شود و رنگ جدیدی به کار نرود.

نکته ی دیگری که باید درباره رنگ ها بدانید این است بهتر است نه خیلی از رنگ های کم رنگ و بی حس استفاده کنید، نه خیلی از رنگ های جیغ و پر شور. تعادل بین آنها برقرار باشد. برخی از رنگ ها هم ترکیبشان کنار هم خیلی هارمونی زیبایی ایجاد نمی کند؛ پس بهتر است از ترکیب هر رنگی کنار هم استفاده نکنید.
منبع: غرفه سازی ساعت 24

نکاتی درباره گچبری سقف ابزار پلی یورتان در طراحی دکوراسیون


اگر شما جزو افرادی هستید که قصد دارید دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهید و یا یک بازسازی اساسی در خانه یا محل کار خود داشته باشید؛ مناسب ترین گزینه برای شما به کارگیری از ابزار پلی یورتان و گچبری سقف پیش ساخته می باشد.

در این مطلب قصد داریم به شما اطلاعاتی درباره گچبری سقف و ابزار پلی یورتان پیش ساخته بدهیم که شما بتوانید با کسب این اطلاعات بهترین طراحی های داخلی منزل و یا محل کار را داشته باشید و زیبایی این محیط ها را بیشتر کنید.


انواع مدل های طراحی داخلی به وسیله ابزار پلی یورتان

طراحی دکوراسیون داخلی به وسیله ابزار پلی اورتان بسیار متنوع می باشد؛ آنقدر متنوع است که شما می توانید متناسب با سلیقه و علایق خود طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر ابزار پلی یورتان تهران نیز در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پر کاربرد است و زیبایی منزل را دوچندان می‌کند. طرح های موجود در بازسازی خانه با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان عبارتند از:

مدرن

کلاسیک

نئوکلاسیک

مینی‌مال

روستیک

و یا تلفیقی از چند طرح

توجه داشته باشید که با مشورت کردن و قرارداد بستن با یک طراح حرفه ای، کمک بسیار زیادی در انتخاب طرح مناسب می کند.

اگر شما بخواهید به تنهایی سبک طراحی دکوراسیون خود را انتخاب کنید بایستی از بین هزاران مدل ابزار پلی یورتان و گچبری سقف انتخاب کنید. بدیهی است که انتخاب طرح ها به تنهایی کار بسیار سختی است و اگر از راهنمایی های یک متخصص استفاده شود، انتخاب کردن راحت تر می شود.

 

به عنوان مثال شما این امکان را دارید که در سبک های مدرن از ابزارهای قاب بندی دیوار به شکل ساده استفاده کنید یا اگر دوست دارید با اجرای سبک کلاسیک میتوانید یکی از مدلهای ابزار پیش ساخته پلی یورتان کلاسیک مانند گل کنج ها و یا موتیف ها و یا گل سقفی در گچبری سقف استفاده کنید.

 

علاوه بر این موارد برای اجرای سبک های مینیمال شما میتوانید از ابزار پلی اورتان تخت ساده به همراه کمربند های میانی پلی یورتان استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که از ابزار های کیت کات به منظور قاب بندی استفاده کنید.

 

بنابراین بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی از یک طراح کمک بگیرید زیرا شما با تعداد زیادی از طرح ها آشنایی ندارید و نمی توانید دکوراسیون داخلی مناسبی برای خود داشته باشید.



هزینه های مربوط به بازسازی با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان و گچبری سقف پیش ساخته

اولین اقدامی که باید قبل از طراحی دکوراسیون داخلی انجام داد محاسبه تقریبی هزینه های مربوط به آن می باشد. یکی از اساسی ترین مزیت های استفاده از ابزار پلی یورتان پیش ساخته و یا گچبری سقف به طور پیش ساخته این است که به شما این امکان را می‌دهند تا قبل از اجرای کار و نهایی شدن، نتیجه کار را به شکل از پیش تعیین شده مشاهده کنید. به همین خاطر شما می توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود تغییرات لازم را انجام دهید.

 

مورد دیگری که شما بایستی از آن اطلاع داشته باشید این است که تغییر دکوراسیون داخلی و بازسازی با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان و گچبری سقف ساده یا گچبری آماده نسبت به گچبری های دستی و سنتی قیمت بسیار کمتری دارد و همچنین مقرون به صرفه تر می باشد.

بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که قصد دارید دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهید و یا یک بازسازی اساسی در خانه یا محل کار خود داشته باشید؛ مناسب ترین گزینه برای شما به کارگیری از ابزار پلی یورتان و گچبری سقف پیش ساخته می باشد. چنانچه شما با یک فرد متخصص نیز مشورت کنید یقیناً به شما طراحی با ابزار پلی یورتان را پیشنهاد می دهد. به همین خاطر با خیال راحت این ابزارها را برای تغییر دکوراسیون خود انتخاب کنید و نگران هزینه های مربوط به آن نباشید.

ماندگاری ابزار پلی یورتان به چه صورت می باشد؟

به منظور ساخت قالب های آماده، نورگیرها،تیرهای سقفی دکوراتیو، قرنیز ها، قاب های شومینه، گنبد های سقفی، ستون ها، قرنیز ها و نرده ها از ابزار پلی یورتان استفاده می شود. گچبری پیش ساخته پلی یورتان از هر المان و سبکی مثل سبک فدرال، جورجین، ویکتیوریایی، هنر، جنوب غربی، صنایع دستی و فوق مدرن در آن هماهنگ شده و قابل استفاده می باشد.

۱ماندگاری پلی یورتان

ابزار پلی یورتان دارای چگالی بالا می باشد که به شکل گسترده در ساخت و ساز و نوسازی قابل استفاده می باشد. ویژگی های بسته بودن روزانه های این مواد موجب می شود تا در مقابل خطرارت ناشی از آب و هوای نا مناسب و محیط های ناپایدار مقاومت داشته باشد. ابزار پلی یورتان تهران در مقابل عواملی که در ادامه نام می بریم، مقاوم می باشد:




مایعات مختلف

ابزار پلی یورتان در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد و در واقع ضد آب می باشد. به همین خاطر، برای نرده ها و ستون ها را از ابزار پلی یورتان استفاده می کنند. زیرا زمانی که در معرض آب قرار بگیرد، در برابر تورم و جذب رطوبت مقاوم می باشد. تراکم بسیار زیاده پوسته ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان همچنین در مقابل روغن و گیرس نیزعایق کرده است.

این مزیت موجب می شود که زمانی که ناخواسته در معرض طیف گسترده ای از ترکیبات شیمیایی قرار بگیرد، تخریب نشوند. روزنه های کاملا بسته ی این مواد موجب می شود که هر گونه خاک و لکه ای در درون آن نفوذ نکند. این مورد موجب افزایش ماندگاری رنگ و در نهایت کم شدن هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.

 

ضربه و فشار

یکی دیگر از مواردی که ابزار پلی یورتان در برابر آن مقاوم می باشد، ضربه و فشار می باشد. علاوه بر اینکه ابزار گچبری پیش ساخته به طور چشمگیری ضد ضربه می باشد، از ویژگی کششی و مقاومت بالا در برابر پارگی نیز برخودار است. مقدار استحکام پلی یورتان با زیاد شدن خاصیت کشسانی و تراکم مناسب پوسته زیاد می شود.

کپک و قارچ

یکی دیگر از عواملی که ابزار پلی یورتان در برابر آن مقاومت دارد، کپک و قارچ می باشد. ضد کپک بودن یکی دیگر از خصوصیات ابزار پلی یورتان و قیمت گچبری پیش ساخته در تهران می باشد. این متریال برای مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر که به ساخت و ساز مشغول هستند، بسیار جذاب می باشد. زیرا قسمت های بیرونی خانه که در معرض باران هستند و همین طور قسمت های داخلی که در معرض رطوبت هستند، پس از نفود آب به ویژه در فصل گرما موجب رشد قارچ و کپک می شود. موضوعی که حتی می تواند سلامت ساکنان را به خظر بیندازد.




پوسیدگی

از دیگر مواردی که ابزار پلی یورتان در برابر آن مقاومت دارد، پوسیدگی می باشد. پوسیدگی مرطوب اغلب بخاطر رشد قارچ می باشد. به طور کلی کپک بعد از گذشت ۲۴ الی ۴۸ ساعت روی سطوح مرطوب شروع به رشد کردن می کند.

این عمل موجب می شود که پوسیدگی روی چوب را نرم و اسفنجی کند. حتی گر این رطوبت خشک شود، ناحیه ی آسیب دیده معمولا ترک می خورد یا خرد می شود. رنگ به سطوح پوسیده به درستی نمی چسبد و حالت یکپارچگی ساختاری چوب نیز به خطر نمی افتد.

بعضی دیگر از مناطق نسبت به پوسیدگی خشک آسیب پذیر هستند. این مدل از پوسیدگی به وسیله ی چند مدل قارچ به وجود می آید که بخش های اصلی مواد ساختمانی چوب را تجزیه می کنند. در بخش هایی که تراکم قارچ های جونده چوب بسیار زیاد می باشد، هاگ ها به رنگ نارجی دیده می شوند. البته اصطلاح پوسیدگی خشک تا اندازه ای گمراه کننده می باشد؛ زیرا به طور کل فرآیند پوسیدگی به مقداری رطوبت نیاز دارد.

برای سفارش با قسمت تماس با ما دکارت استور ارتباط نمایید.
منبع: گچبری سقف بیتوته

برنامه ریزی برای بودجه بندی غرفه سازی نمایشگاه تهران


یکی از اقداماتی که باید قبل ازبازاریابی و تبلیغات انجام داد، مشخض کردن بودجه بندی می باشد. چنانچه شما قصد دارید از طریقی کسب و کار خود را گسترش دهید، باید بودجه بندی لازمه را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر قرار است با غرفه سازی در نمایشگاه ها کسب و کار خود را گسترش دهید، بایستی میزان بودجه ای که برای این کار لازم است را محاسبه کنید. تنها راهی که برای جلوگیری از کابوس های بازاریابی پر هزینه و پر استرس وجود دارد، برنامه ریزی  می باشد.

بنابراین شما می توانید خیلی راحت با برنامه ریزی مناسب از استرس مربوط به غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه ها بکاهید و با خیال راحت در نمایشگاه ها شرکت کنید. شما می توانید با برنامه ریزی بودجه ی زیاد، متوجه شوید که پولتان را دقیقا به کجا ها خواهد رفت. همین برنامه ریزی به شما کمک می کند تا بر روی کوچکترین جزئیات تمرکز داشته باشید؛ و به خوبی پیش بروید.

برنامه ریزی برای بودجه بندی غرفه سازی نمایشگاه تهران

 واما غرفه سازی چیست و چه کاربردی در فروش دارد؟

داشتن قسمتی از انعطاف پذیری در بودجه های شما، موجب می شود تا در مواردی که هزینه های غیر قابل انتظار در غرفه سازی و طراحی آن در لحظه ی آخر به وجود می آید، را تامیین کند.

برای برنامه ریزی بودجه بندی غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه، دقت کنید که بودجه ی شما شامل هزینه های زیر باشد.

فضای نمایشگاه ها

غرفه سازی و طراحی آن

حمل و نقل

نصب غرفه و از بین بردن آن

کارکنان غرفه و هزینه های مربوط به آن

بروشور های تبلیغاتی

ذخیره سازی

 مسافرت رفتن

گرافیک غرفه

برق

 بازاریابی پیش از رویداد

اقامت در هتل یا سایر محل های اقامت

تجهیزات نمایشگاهی

سایر موارد احتمالی

بودجه بندی به شما این امکان را می دهد تا قبل از اینکه رویداد شروع شود برای هر جنبه ای آماده شوید.

برنامه ریزی برای بودجه بندی غرفه سازی نمایشگاه تهران

تصمیم گیری در مورد فضای ایستاده نمایشگاه

زمانی که تصمیم میگیرید در نمایشگاه ها شرکت کنید و برای بودجه بندی برنامه ریزی کنید. بهتر است ابتدا گزینه های طراحی غرفه نمایشگاهی مورد نظر خود را جستجو کنید و برای بدست آوردن بهترین مکان بایستی هر چه زودتر فضای مورد نظر خود را رزرو کنید. توجه داشته باشید معمولا بهترین فضا ها در نزدیکی ورودی اصلی و یا نزدیکی راهرو اصلی یا جنب کافه تریا می باشد. این مکان ها زودتر از بقیه ی فضا ها رزرو می شوند پس برای رزرو آن زودتر اقدام کنید. به طور کلی برای رزرو دنبال مکان هایی باشید که به آسانی قابل دسترس می باشند.

بعد از مشخص کردن مکان غرفه در نمایشگاه، شرکت مربوط به غرفه سازی و طراحی آن برای ساخت غرفه ای مناسب با کار شما و همین طور مناسب با رویداد، کمک می کند. 

 

ایجاد استراتژی مناسب بازاریابی

بعد از برنامه ریزی های لازم برای بودجه بندی و رزرو مکانی مناسب در نمایشگاه و غرفه سازی در آن، باید استراتژی های مناسب برای بازاریابی را به طور کامل مشخص کنید. زیرا شرکت در نمایشگاه ها نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و مناسب برای ارتقاء پیدا کردن مشاغل در بین مخاطبان دارد. این موضوع بسیار بیشتر از تنظیم یک طرح غرفه نمایشگاهی شما اهمیت دارد.

شما باید از تمام توان خود برای بازرایابی قوی تر استفاده کنید. بایستی مدت ها قبل از شروع نمایشگاه، از طریق رسانه های اجتماعی این خبر را انتشار دهید. همچنین یکی از راه های موثر در بازاریابی توزیع هدایا می باشد. توجه داشته باشید که با اضافه کردن برخی از موارد تعاملی و فن آورانه و خلاقانه به غرفه سازی خود می توایند بازدیدکنندگان بیشتری را به غرفه ی خود جذب کنید. دیگر موارد موجود در بازاریابی مشترک مثل ایجاد صفحه فرود با فید های زنده، وبلاگ نویسی و بازاریابی مجاورت نیز می باشد.

 

 

اجاره انواع کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی

به منظور حضور پر رنگ تر و ایجاده جلوه های بیشتر در غرفه های نمایشگاهی بهتر است از کف سازی مناسب استفاده کنید. شما می توانید علاوه بر طراحی دکوراسیون غرفه از کف سازی نیز برای غرفه های نمایشگاهی خود استفاده کنید. با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مثل پارکت یا چمن مصنوعی و یا ... برای کف سازی غرفه ی خود، آن را از مابقی غرفه ها متمایز کنید. کف سازی موجب می شود که فاصله ی غرفه ی شما از سطح زمین نمایشگاه فاصله داشته باشد و همین مسئله موجب می شود که چشم انداز غرفه ی شما بهتر شود.

 

برنامه ریزی برای بودجه بندی غرفه سازی نمایشگاه تهران

علاوه بر این موارد برای دیده شدن و جلب توجه ی مخاطبان، کف سازی بسیار موثر می باشد. کف سازی  به شکل یکپارچه برای کل فضای غرفه ی شما کار بسیار سخت و زمان گیری می باشد. در گذشته برا ایجاد کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی از پالت های پلاستیکی، چوب و یا یونولیت های فشروده برای یکپارچه بودن استفاده می شد. که البته این روش های قدیمی با مشکلاتی مثل ناهمسطح بودن مواجه شد. در این مدل کف سازی به دلیل اینکه متناسب با همان سطح و غرفه می باشد دیگر امکان استفاده مجدد از آنها وجود ندارد و پس از اتمام نمایشگاه باید آن ها را تخریب کرد و همین طور زمان کف سازی بسیار طولانی است و کار سختی نیز می باشد.

اما بهتر است بدانید که امروزه در غرفه سازی آرمان مدرن و با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مدرن، به کارگیری اسپیس فریم های کف بسیار مورد استقبال می باشد. در این روش جدید فریم ها به شکل از پیش ساخته شده هستند. اصولا آنها به شکل مکعب هایی تولید شده اند که در کنار هم قرار گرفته اند و در آخر کف سازی یکپارچه ای برای غرفه ها به وجود می آید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی مثل سازه های از پیش ساخته شده ی کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی برای مدیریت کف غرفه های نمایشگاهی یا فضاهای داخلی و خارج از سالن مناسب می باشد.

 

انواع کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی

این سازه های نمایشگاهی آماده و از پیش ساخته شده دارای ویژگی هایی هستند. یکی از ویژگی های آنها این است که پایه های قابل تنظیم دارند. همچنین اجرای آنها در مدت زمان کمتری اتفاق می افتد و در نهایت سطوحی هموار و زیبایی را برای غرفه های نمایشگاهی ایجاد می کند. بنابراین شما با اجاره تچهیزات نمایشگاهی مثل کف سازی می توانید غرفه ی خود را جذاب تر کنید.

 

این کف های از پیش ساخته شده که به عنوان کف کاذب نیز مورد استفاده قرار می گیرند؛ در رنگ های مختلف و سایز ها و ارتفاع های متفاوتی وجود دارند. طراحان می توانند متناسب با دکوراسیون داخلی غرفه ها از انوع این کف سازی های کاذب استفاده کنند. و در آخر سطحی هموار و زیبا را به وجود آورند.

با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مثل کف های کاذب، علاوه بر طیف رنگی مناسب با سلیقه و علایق خود می توانید از متریال های مختلف مثل موکت، پارکت و شیشه استفاده کنید. علاوه بر این موارد سازه کف سازی به شما این امکان را می دهد تا همه ی فرآیند های سیم کشی و نصب تجهیزات غرفه نمایشگاهی خود را به وسیله ی کف های کاذب انجام دهید و سازه ای با مقاومت بالا و با کیفیت بالا داشته باشید.

 

بنابراین با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مف سازی کار خود را زمینه سیم کشی نیز راحت تر کرده اید. و همچنین در طراحی های نوآورانه غرفه سازی نیز استفاده کرده اید. به عنوان مثال می توان از موکت ها، چمن های مصنوعی و یا فرش یا شیشه نیز به عنوان کف سازی استفاده کرد.

و اما برای سفارش غرفه سازی با قسمت تماس با ما آرمان ارتباط نمایید.
منبع: غرفه سازی جوان آنلاین

چند ایده جذاب برای گچبری پیش ساخته سقف


چند ایده جذاب برای گچبری پیش ساخته سقف

آشنایی با ابزارهای گلویی پلی یورتان

ابزار پلی یورتان دارای انواع مختلفی می باشد. یکی از این نوع ها، ابزار گلویی می باشد. این نوع ابزار می تواند برای کاربردهای تجاری و مسکونی قابل استفاده باشد. ابزار گلویی این امکان را دارد که به صورت ساده و طرحدار در اشکال سفارشی تولید شوند. با تولید اشکال سفارشی می توان از آنها در هر گونه سبک و استایلی برای دکوراسیون منازل و محل کار استفاده کرد.

 

اگر به دنبال یک روش ارزان قیمت برای دکوراسیون خانه و محل کار خود هستید و می خواهی جلوه ی زیباتری به آنها بدهید، به شما پیشنهاد می شود که از ابزار پلی یورتان و گچبری استفاده کنید. امروزه بسیاری از مالکان از گچبری و ابزار های پلی یورتان استفاده می‌کنند تا فضا را زیباتر کنند.

 

بهتر است بدانید که یکی از بهترین مواد قالب سازی پلی یورتان میباشد. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از مزایای ابزار حاشیه و گلویی پلی یورتان و همینطور برخی از ایده های خلاقانه برای بکارگیری این نوع ابزار دکوراتیو در سرتاسر خانه آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.


چند ایده جذاب برای گچبری پیش ساخته سقف

اندازه ابزار پلی یورتان گلویی سقف

ابزار پلی یورتان به صورت پیش ساخته در اندازه های گوناگون و طول های مختلف از قبل تولید شده و با قیمت های معقول برای خرید ابزار پلی یورتان قابل دسترس هستند. ابزار های پلی یورتان را می توان به وسیله ابزارهایی مانند چوب، برش داد و به هم وصل کرد و یا در صورت نیاز از ابزار کنج استفاده کرد.

 

توجه داشته باشید که اندازه و عرض ابزار پلی یورتان برای سقف به مساحت و ارتفاع اتاق بستگی دارد. نکته‌ای که در این مورد باید به آن دقت کنید این است که همیشه ۱۰ یا ۱۵ درصد بیشتر از نیاز خود سفارش دهید مخصوصاً در محیط‌هایی که کنج و زاویه های زیادی دارد. 

 

زیرا احتمال دارد که در زمان  نصب یا حتی به مرور زمان موجب شود بخشی از کار خراب شود و شما دوباره به این ابزار احتیاج داشته باشید. در صورت نداشتن این قطعه باید برای تولید مجدد اقدام کرد و این کار با مشکلاتی مثل زمانبر بودن، مواجه خواهد شد.

 

بهتر است قبل از کار ارتفاع سقف خود را اندازه بگیرید. چنانچه سقف خانه شما تقریباً دو و نیم متر است، ابزار پلی یورتان باید بین ۸ تا ۱۵ سانتی متر باشد. توجه داشته باشید که برای سقف های سه متری به ابزاری که بین ۱۱ تا ۱۸ سانتی متر می باشد نیاز دارید. همینطور به سقف های بلندتر از ۳ متر به ابزار پلی یورتان عریض تر از ۱۸ سانتی متر نیاز است.

 

ترکیب مواد و فرایند تولید

ابزار گلویی یک ابزار پیش ساخته پلی یورتان میباشد. و پلی یورتان یک ماده کامپوزیت و ترکیبی است که ویژگی های منحصر به فرد چوب را دارد. با این تفاوت که تمام ویژگی های منفی چوب مثل ترک خوردگی، تخریب ناشی از موریانه، پوسیدگی و شکافته شدن از آن حذف شده است.همه ابزارهای پلی یورتان گلویی در کارخانه ها به شکلی آماده سازی شده اند که برای رنگ آمیزی نهایی حاضر باشند.

 

ویژگی های استفاده از ابزارهای گلویی پلی یورتان

معمولا اصطلاح پلی یورتان با پلی استایرن یا استیروفوم در برخی از موارد اشتباه گرفته می شود. ولی بین این مواد ها تفاوت هایی وجود دارد. ولی تمام این مواد ها مصنوعی می باشند؛ ولی پلی یورتان ها عایق حرارتی بسیار بهتری در مقایسه با استیروفم ها دارند.

 

پلی یورتان ها یک ماده فوم مانند و ضخیم با چگالی بالاهستند که همه ی ویژگی های چوب را در خود به صورت نهفته دارند. ولی با این تفاوت که نه ترک می خورند و نه پوسیده و شکافته می شوند. به همین خاطر این ماده به یک ماده ی استثنایی تبدیل شده است.

چند ایده جذاب برای گچبری پیش ساخته سقف

انتخاب جنس متریال گچبری آماده

بهتر است قبل از انتخاب جنس متریال گچبری سقف یا دیوار، مطمئن شوید که می خواهید از جنس چوب باشد یا پلی اورتان. مزایا و مضرات هر کدام از آنها را پیدا کنید و در آخر تصمیم نهایی خود را بر اساس آن ها بگیرید.

 

ایده های شگفت انگیز گچبری آماده

در ادامه قصد داریم شما را با ایده های بسیار جذاب و متفاوت درباره گچبری سقف آشنا کنیم تا بتوانید دو یا چند ایده را به دلخواه انتخاب کنید و از آن در خانه خود استفاده کنید.

 

گچبری ستون تزئینی

ابتدا از یک ایده گچبری ساده شروع میکنیم. شما می‌توانید از گچبری انتهای ستون برای محل اتصال ستون و سقف استفاده کنید. با استفاده از قرنیز میتوانید گوش های معمولی را به نقاط کانونی تبدیل کنید. یعنی حتی به جز ستون ها می توانید از این گچبری ساده بر روی گوشه ها به طور چشمگیری حال و هوای اتاق را تغییر دهید.

 

گچبری پیش ساخته در پیرامون درب

مهمترین ویژگی گچبری این است که معمولا در هر مکانی که نصب شود، زیبایی را بیشتر می‌کند. این موضوع شامل درب نیز می باشد. یک درب ورودی به تنهایی زیاد جالب به نظر نمی رسد اما وقتی  گچبری ای زیبا به آن اضافه شود، زیباتر به نظر می رسد. پس حتما از این نوع گچبری سقف یا دیوار با قیمت گچبری پیش ساخته در تهران استفاده کنید.

 

گچبری پیش ساخته در دیوار ها

از بین همه ایده های گچبری این نوع ایده از همه ی آنها خلاقانه تر است. به عنوان مثال یک راهرو در خانه به خودی خود نمی‌تواند  زیبا به نظر برسد، اما با نصب گچبری پیش ساخته دیوار بر روی آن، جلوه بسیار جذاب تری می گیرد.  با استفاده از  گچبری می‌توان بر روی دیوارهای راهروها قاب بندی ایجاد کرد. این کار نه تنها زیبایی دیوار را بیشتر می‌کند بلکه یک بافت جذاب تری را نیز به آن اضافه می‌کند.

 

گچبری سقف باشکوه و مجلل

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که اگر ترک وجود داشته باشد چه میشود؟ بهتر است بدانید که برای پنهان کردن ترک ها یا اضافه کردن ظاهری زیبا، گچبری گلویی بهترین گزینه می باشد. بنابراین با استفاده از گچبری گلویی شما می توانید ظاهری بسیار زیبا به خانه خود بدهید.

 

گچبری برای چهارچوب درب ها

یکی دیگر از ایده های جذاب که می‌توانند خانه شما را زیباتر کند گچبری چارچوب درب ها می باشد. بنابراین می‌توان با یک گچبری ساده بر روی چارچوب درب ها به آنها زیبایی بیشتری بخشید.

چند ایده جذاب برای گچبری پیش ساخته سقف

ایده های مربوط به گچبری رنگی

یکی دیگر از ایده های جذاب برای گچبری سقف یا دیوار مدل رنگی آنها می باشد. یعنی این رنگ های پیش فرض گچبری نیست و به هیچ عنوان تنها رنگ نیست. شما می‌توانید دیوارهای داخلی را با رنگ دلخواه خود گچبری کنید. در برخی از موارد بهتر است گچبری را متناسب با فضای خانه رنگ آمیزی کنید. با این کار زیبایی منزل، دوچندان می‌شود.

 

گچبری آماده چیست؟

گچبری به عنوان یک مورد تزیینی در محلی که دیوار به سقف متصل می شود، نصب می شود. در صورتی که در گذشته برای پنهان کردن ترک های آن منطقه استفاده می‌شد اما در حال حاضر عملکرد آن تغییر کرده است. در حقیقت امروزه از جدیدترین گچبری سقف و دیوار به منظور زیباتر شدن استفاده می‌شود نه برای پوشاندن ترک ها.

 

به طور کلی گچبری از گچ و یا چوب ساخته شده است. البته نمی توان گفت که تنها این دو مواد کافی هستند. از موادی دیگر مثل پلی اورتان، پی وی سی و پلی استایرن نیز می توان برای ساختن قطعات گچبری پیش ساخته استفاده کرد.

 

گچبری سقف با ابزار دکوراتیو طرح دار

ایده گچبری سقف با ابزار دکوراتیو با گچبری ساده متفاوت است. گچبری ساده بدون طرح نیز به اندازه کافی نقش یک عنصر دکوراتیو را در خود دارد اما اگر بخواهید ویژگی بافت و جذابیت آن را بیشتر کنید، بهتر است از ابزار گچبری طرحدار سقف با طرح های زیبا استفاده کنید.

 

آیا شما دنبال چند ایده مناسب برای گچبری سقف هستید؟ اگر دنبال ایده های جذاب هستید، با ما همراه باشید. ابتدا از گچبری پیش ساخته به منظور پنهان کردن ترک های موجود در دیوار یا سقف خانه استفاده میشد. اما امروزه طراحان داخلی و مالکان خانه از گچبری سقف برای پوشاندن شکاف یا ترک استفاده نمی کنند؛ بلکه از آن برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی استفاده می کنند.
منبع: گچبری سقف پارس ناز

اجرای گچبری پیش ساخته و جدیدترین گچبری سقف فوم


همانطور که گفته شد صفحات گچبری سقف فوم فشروده در کمترین زمان نصب می شود و همین عمر موجب می شود در صرف زمان صرفه جویی شود. بهتر است همین ابتدا بدانید که بهترین و مناسب ترین جایگزین برای روش های سنتی و گچبری سقف و دیوار، گچبری فوم فشروده می باشد.

اجرای گچبری پیش ساخته و جدیدترین گچبری سقف فوم

زیرا مشکلاتی در شیوه های مربوط به تزئینات گچبری سنتی وجود دارد که در گچبری با فوم فشروده وجود ندارد. هنگامی که نصب و رنگ آمیزی قرار است انجام شود، کل محیط نصب بایستی در اختیار هنرمند باشد و استفاده ی دیگری نمی توان کرد. علاوه بر این مورد ترک خوردگی گچ ها نیز یکی دیگر از مشکلات استفاده از گچبری های قدیمی می باشد.

گچبری پیش ساخته  ابزار پلی یورتان و تفاوت آن با چوب

احیاء ی بناهای تاریخی و قدیمی به یکسری موارد نیازمند هستند که گچبری پیش ساخته ابزار پلی یورتان آن را برآورده می کند. این پروژه ها به مصالح ساختمانی با کارایی و کیفیت بالا برای باسازی نیازمند هستند. علاوه بر این موارد این مصالح و ابزار ها باید دارای:

استحکام، با دوام و قابل اعتماد باشند.

به آسانی نصب شوند.

دارای تنوع بالا و همین طور منطبق باشند.

جزئیات و نکات معماری در آنها رعایت شده باشد.

قیمت مناسب و رقابتی داشته باشند.

 

زمانی که از برتر بودن مواد اولیه در زمینه ساخت و ساز و باز سازی، صحبت می شود. هزاران هزار متریال مدرن، سنتی و خلاقانه به میان می آیند. که همه ی آنها در حال رقابت برای بدست آوردن رتبه ی بالاتر از مابقی مواد ها هستند. یکی از مواد ها که تقریبا پیروز این رقابت بود، خرید گچبری پیش ساخته ابزار پلی یورتان می باشد. این محصول جزو یکی از محصولات جذاب در زمینه بازسازی محسوب می شود. این محصول در کنار کارایی زیادی که دارد به جزئیات ظریف و هنرمندانه نیز توجه می کند و همین مسئله این محصول را محبوب تر کرده است.

این ابزار ها به دلیل زیاد کردن عمر ساختمان ها نه تنها موجب افزایش قیمت خانه می شوند بلکه زیبایی و ظاهر خانه ی شما را چندین برابر بیشتر می کنند . اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که از ابزار پلی یورتان چقدر به زیبایی در طیف گسترده ای از الملن های معماری مثل نورگیرها، ورودی ها، کنگره ها، پنجره ها،طاقچه ها، قرنیز ها و روکش های ستون ها استفاده می شود.

گچبری سقف فوم های فشروده به چند نوع تقسیم می شوند. انواع آن ها عبارتند از:

 

9232843c-6732-4292-ae7a-ff2b196e1f9d

همچنین ار این فوم های فشروده می توان در طرح های متنوع و گوناگون درست کرد. این فوم ها همچنین در مقابل زلزله نیز مقاومت زیادی دارند. این نوع گچبری بدون هیچگونه ترک و درز و اکسیدگی می باشد. گچبری فوم توانایی نور پردازی بالایی دارد و به منظور نور مخفی در ابزار گچبری سقف آشپزخانه ها و یا پذیرایی، می توان استفاده کرد.

فوم هایی که در طرح های سطوح و زمینه ای به کار می روند. این نوع گچبری به این صورت می باشد که سطح را به طور کامل و به صورت تکه تکه با یک نظم ویژه زیر پوشش یک طرح قرار می دهند. دقیقا مثل یک دیوار، سقف و یا قاب گچی که بر روی دیوار ها قرار دارد.

یکی دیگر از انواع گچبری فوم، طرح حاشیه می باشد. این نوع طرح ها در کناره های سقف، راهرو و یا راه پله مشاهده می شوند و مسیر را به شکل ممتد و یا تکه تکه با نظم زیر پوشش طرح های بهم متصل و به شکل سری قرار می دهند.


   از دیگر انواع گچبری فوم، طرح های خاص می باشد. این نوع گچبری همانطور که از نامش پیداست، به شکل خاص و تک در یک مجموعه قرار میگیرد. به عنوان مثال می توان  بر روی سر ستون ها، شومینه ها، سرقاب ها، گچبری سقف و یا سر در بنا ها استفاده شود.

 

تفاوت بین فوم پلی استایرن و فوم پلی استایرن فشرده

جالب است بدانید که مواد تشکیل دهنده ی هر دو ی آنها یکسان می باشد. ولی تعداد زیادی از مهندسان از فوم پلی استایرن فشرده بیشتر استفاده می کنند. زیرا این پلی استایرن مزیای بسیار بیشتری دارد. مزایای فوم پلی استایرن فشرده عبارتند از:

قابلت بازیافت دارد

عایق برودتی و حرارتی می باشد


مقاومت در برابر آتش دارد و آن را به هیچ عنوان بیشتر و یا منتقل نمی کند.

مقاومت بالایی در برای آلودگی های میکروبی و قارچی دارد.

این نوع فوم پلی استایرن در قسمت زیرین پوشش سقف های شیروانی و لوله ها به جای پشم شیشه کاربرد دارند.

 

این نوع فوم را به شکل دانه های پلی استایرن ذوب شده و همین طور به طور پیوسته تحت فشار قرار در یک قالب اکسترود تزریق می کنند. علاوه بر این مورد در زمان انجام کار، گاز منبسط کننده به مواد مذاب تزریق می شود. مواد مذاب پس از اینکه از دهانه ی قالب مورد استفاده، به خاطر اختلاف فشاری که ایجاد می شود، انسباط پیدا می کند و فوم پلی استایرن به شکل یک فوم همگن و سلولی تشکیل می شود.

پس از اینکه از دهانه قالب اکسترود، گذر کند. فوم منبسیط می شود و به قسمت خنک کننده میرود. پس از اینکه خنک شد، لبه های فوم را با یک سیم داغ برش بزنید تا به شکل بلوک درآید.

 

بنابراین با نحوه تولید این نوع فوم نیز آشنا شدید. حال در هر نوع گچبری سقف که یکی از این نوع ها کاربرد بیشتری داشت، مورد استفاده قرار میگرد.

 

d92f81e4-d15a-46e6-9174-3e23cba1a181

مقایسه انواع ابزار پلی یورتان و چوب

در خانه های بسیاری قدیمی آمریکا، به کارگیری چوب های نرم درختان کنهسال مثل کاج، سرو، صنوبر، سکویا و چوب های بسیار محکم مثل بلوط به عنوان متریال وجود داشتند. این نوع چوب ها چه از نوع نرم و چه از نوع سخت دارای مقاومت بالا در برابر آسیب و خراش و ضربه بودند. همین طور کیفیت چوب های درختان کهنسال بسیار بهتر از چوب درختان جوان تر بودند. و همین امر موجب شد بازار داغی برای پیدا کردن این چوب ها به راه بیوفتد. بهتر است بدانید که منابع ذخایر این چوب های بازیافتی بسیار محدود هستند.

با این وجود، زمانی که قرار بود در پروژه های تاریخی از این چوب های کمیاب استفاده شود، بایستی شرایط آب و هوایی منطقه نیز در نظر گرفته می شد. به عنوان نمونه در جنوب، چوب های کاج زرد و سرو با وضعیت گرم و مرطوب بیشتر سازگار بودند. همین طور دیگر چوب ها برای دیگر مناطق مناسب تر بودند.

 

اما زمانی که انواع ابزار پلی یورتان ساخته شد و وارد بازار ها شد؛ دیگر برای استفاده از آن ها نیازی به در نظر گرفتن وضعیت اقلیمی مناطق نبود. این موضوع موجب شد به سرعت توجه ها را به خود جلب کند. از دیگر ویژگی های ابزار پلی یورتان و گچبری آماده می توان به وزن کم و همین طور هزینه ی کمتر اشاره کرد.

اگر چه به کارگیری چوب در صنعت خانه سازی بسیار متدوال است، ولی گچبری پیش ساخته ابزار پلی یورتان با کمترین هزینه های مربوط به نگهداری، توانست گزینه ی مناسب تری برای این کار باشد. طراحان و پیمانکاران و همین طور مالکان خانه برای کم کردن هزینه های نگهداری در زمان طولانی به سمت به کارگیری محصولات ابزار پلی یورتان روی آوردن. به همین خاطر استفاده از این محصول بسیار بیشتر شد و محبوبیت زیادی را در بازار ها به خود اختصاص داد.

در طراحی های خارجی و داخلی، المان های موجود در معماری ساخته شده از مواد ترکیبی بهینه انتخاب می شوند.

راه های ارتباطی تماس با ما برای سفارش از دکارت استور

اتوبان صدر شرقی خیابان قلندری جنوبی کوچه دهم پلاک ۱ واحد ۸

شماره تماس     ۰۲۱-۲۲۶۴۵۰۸۴  ۰۲۱-۲۲۶۴۵۰۸۶  ۰۹۱۲-۵۱۹۰۹۸۲
منبع: گچبری سقف شما نیوز