مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

​عایق الاستومری فویلدار


عایق الاستومری که دارای روکش آلومینیومی می باشد؛ از ضخامت فویل آلومینیومی به اندازه 130 میکرون الی 240 میکرون متغیر است. این نوع عایق برای هر دو نوع عایق حرارتی لوله ای و عایق گرمایشی رول قابل اجرا می باشد.

پوشش چند لایه آلومینیوم و پلی اتلین و فوم های الاستومریک باعث می شوند که کیفیت کار بیشتر شود و عملکرد بهتری از خود داشته باشند. این کار باعث می شود که در برابر عوامل جوی در فضای بیرونی که اصلی ترین آسیب توسط اشعه UV و جذب رطوبت می باشد، محافظت شود.
یکی دیگر از ویژگی های عایق های الاستومری فویلدار، نظافت و حفاظت آسان آن می باشد.
عایق الاستومری رولی ساده برای عایقکاری سطوح در اطراف محیط های بسته مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت عایق الاستومری رولی نیز با توجه به مزایا و کاربردهایی که دارد و متراژ و ضخامت آن متغیر است.
عایق فویلدار هم در اطراف محیط های باز مورد کابرد قرار می گیرد.

برای سرعت بخشیدن به نصب در عملیات های مختلف و در پروژه های ساختمانی و صنعتی و همین طور عایق کاری محیط هایی که جای کمی دارند، از عایق حرارتی الاستومری رول چسب دار استفاده می شود.

عایق رولی پشت چسبدار با روکش آلومینیوم در محیط های آزاد مورد استفاده قرار می گیرد. موارد مورد کاربرد این عایق ها در عایق کاری سیستم های تهویه مطبوع تاسیسات ساختمان، موتورخانه، کانال تهویه، لوله های سرد و گرم، چیلر و … می باشد.

۱۵ دلیل برای استفاده از عایق الاستومری وجود دارد که ضروری است حتما بدانید.

عایق های الاستومری جزو محصولات مربوط به عایق حرارتی و صوتی محسوب می شود. در حقیقت فوم موجود در این عایق ها به صورت سلول بسته می باشد؛ که همین امر موجب شده است که مانع انتقال صوت و حرارت شوند. این عایق ها از ضریب انتقال گرمایشی و صوتی پایینی برخوردار می باشند. برای تعیین قیمت عایق باید موارد زیادی را در نظر گرفت زیرا میزان تخلیه و دانسیته فوم عایق در تعیین کیفیت و قیمت عایق های الاستومری نقش بسیار مهمی دارد. و مستقیما بر آن تاثیر می گذارد.

بهتر است بدانید که دیگر موردی که روی قیمت تاثیر گذار است، ضخامت لوله می باشد. عایق های الاستومری رولی از ضخامت های مختلفی از 3 تا 100 ml برخوردار می باشد. خب بدیهی می باشد که قیمت عایق رولی در هر سایز در مقایسه با سایر سایز ها متفاوت باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید عایق الاستومری چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

هر چه ضخامت عایق بیشتر می شود، قیمت عایق الاستومری نیز به مقدار مشخصی نیز بالاتر می رود. علاوه بر این مورد باید بدانید که هر چقدر استاندارد ها و دانسیته های عایق بالاتر باشد، قیمت عایق های الاستومری نیز به همان مقدار افزایش پیدا می کند.

بیشتر کارفرمایان و مهندسان نسبت به بکار گیری عایق های الاستومری به شکل چسبدار، تمایل بیشتری از خود نشان می دهند. در این نوع عایقکاری باید قیمت عایق های الاستومری به صورت خام و همین طور قیمت چسب عایق را پرداخت کنید. چسب های عایق نیز در جنس های مختلف و در قیمت های گوناگون وجود دارند.

قیمت عایق الاستومری فویلدار
در مواردی که شرایط آب و هوایی در محلی نامطلوب می باشد؛ و یا ممکن است عایق با صدمات محیطی روبه رو شود؛ باید از عایق های الاستومری فویلدار با پوشش آلومینیومی برای کاور کردن سطح عایق استفاده کرد. قیمت عایق های الاستومری فویلدار آلومینیومی کاملا به ضخامت خود عایق و ضخامت فویل آلومینیومی آن بستگی دارد.

بهتر است مطلب انواع عایق الاستومری یا الاستومریک موجود در بازارها را هم بخوانید.

در این صورت برای خرید این نوع عایق باید علاوه بر پرداخت قیمت خود عایق به صورت خام؛ بایستی هزینه فویل آلومینیومی ساده و همین طور هزینه چسبدار کردن عایق را پرداخت کنید. بنابراین برای خرید این نوع عایق باید ابتدا هزینه عایق خام را پرداخت کنید، سپس چسب مربوط به چسبدار کردن عایق را خریداری کنید.

بعد از این دو کار هزینه مربوط به اجرت چسبدار کردن عایق نیز باید حساب کنید. در آخر قیمت فویل آلومینیوم ساده در ضخامت مورد نیاز را پرداخت می کنید. شما می توانید با جمع بندی هزینه های این 4 آیتم به هزینه نهایی عایق های الاستومری فویلدار برسید.

منبع : عایق الاستومری پافلکس

انواع عایق الاستومری یا الاستومریک موجود در بازارها



عایق الاستومری جزو یکی از مدل های عایق های برودتی و حرارتی می باشد که در صنعت های گوناگون مثل صنعت ساختمان سازی کاربرد های زیادی دارد. ساختار این نوع عایق ها به شکل سلول بسته می باشد و همچنین از مقاومت بالایی در برابر رطوبت، آلودگی، حرارت و بخار آب برخوردار هستند.

این نوع عایق ها دارای وزن سبکی می باشند و به خاطر داشتن انعطلف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمانی، لوله های بزرگ و کوچک، کانال های هوا، صنعت خودرو، سیستم گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند.


در ادامه ی این مطلب شما را با عایق بیشتر آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره ی عایق های الاستومری و انواع آن را کسب کنید.

عایق های الاستومری رولی یا ورقه ای

به طور کلی تولید عایق الاستومری در دو نوع عایق رولی یا ورقه ای و عایق لوله ای صورت می گیرد.
همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از نوع های عایق های الاستومری، عایق رولی یا ورقه ای می باشد که در اندازه های مختلف با در نظر گرفتن مکان مورد نظر و شرایط آب و هوایی موجود در آن مکان مورد استفاده قرار میگیرند.

عایق الاستومری رولی توانایی نصب در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان را دارد. نصب این نوع عایق ها بسیار کار راحتی می باشد. به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فرد این مدل از عایق ها باعث شده است که در مقایسه با عایق های سنتی، مورد استفاده بیشتری قرار بگیرند.

این مدل از عایق ها برای جایگزین شدن پشم شیشه ها بسیار مناسب هستند و به دلیل داشتن خاصیت سلول بسته بودن، از اتلاف انرژی و حرارت در ساختمان جلوگیری می کنند و طول عمر تاسیسات را همچنین بالاتر می برند.

عایق های الاستومری مدل رولی نیز خود دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از: عایق رولی ساده، عایق رولی روکش دار و بدون روکش، عایق های الاستومری رولی شانه تخم مرغی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با تماس با ما پافلکس در ارتباط باشید.

عایق الاستومری رولی ساده از وزن بسیار سبکی برخوردار است و در مقابل رشد قارچ ها و باکتری ها، گرد و غبار، مواد شیمیایی و رطوبت بسیار بالا مقاوم می باشند.

نصب و نگهداری این نوع عایق بسیار کار راحتی می باشد و برای عایق کاری سیستم های تهویه مطبوع در محیط های بسته بسیار کارآمد می باشند. برای نصب این عایق ها به نوعی چسب مخصوص نیاز است و همین طور برای پوشش دادن درز های به وجود آمده به درزگیر مخصوص این نوع عایق ها نیاز است.

عایق الاستومری رولی روکش دار و بدون روکش
به خاطر وجود شرایط متغییر آب و هوایی به منظور عایق کاری تاسیسات ساختمانی، بایستی از عایق هایی استفاده کرد که دارای مقاومت زیادی در مقابل تغییرات جوی و اشعه نور خورشید باشند. این نوع عایق نیز در دو صورت عایق الاستومری روکش دار و بدون روکش وجود دارد؛ که می توان برای محیط های داخلی ساختمان و محیط های بسته از رولی بدون روکش استفاده کرد؛ و در فضا های خارجی ساختمان از عایق های رولی روکش دار استفاده کرد.

بهتر است بدانید که عایق های الاستومری روکش دار که با آلومینیوم روکش دار شده است، نمونه ای از عایق های مقاوم هستند که در مقابل وضعیت های نامناسب جوی از بین نمی روند. این نوع عایق ها برای سیستم های گرمایشی، لوله های گرم و سرد، ایزوله سازی مخازن و سیستم های تبرید مورد استفاده قرار میگرند. عایق های دارای روکش نیز خود به دو شکل ساده و پشت جسبدار در بازار ها وجود دارند.

بهتر است مطلب عایق الاستومری فویلدار را هم مطالعه کنید.

عایق رولی شانه تخم مرغی
یکی دیگر از انواع عایق رولی، شانه تخم مرغی می باشد. این نوع عایق معمولا به عنوان عایق صوتی مورد استفاده قرار میگرد. بخاطر داشتن ساختاری سلولی و متخلخل می تواند به مقدار قابل توجهی از میزان انتقال سر و صدا کاهش دهد و نقش بسیار مهمی در کم شدن آلودگی صوتی دارد.

منبع : عایق الاستومری پافلکس

اطلاعات تکمیلی درباره ساخت پله گرد



پله گرد چیست؟
پله گرد به پله ای گفته می شود که دارای قوسی به شکل دایره بوده و اگراین قوس دارای زاویه ی 360 درجه باشد، اصطلاحا به آن پله اسپیرال گفته می شود.متریال به کار برده شده در ساخت این پله اهمیت بالایی دارد چرا که در صورت استفاده ازمواد لغزنده، عبوراز این پله ها با دشواری همراه بوده وباعث اجاد ناامنی و وقوع حادثه می شود.

ساخت پله گرد فلزی:
حتما این نوع پله ها را در فیلم ها و سریال ها و یا ویلا و خانه های لاکچری مشاهده کرده اید و می دانید که به این پله ها، پله ی اسپیرال یا پله پیچ نیز می گویند و یکی ازمهمترین مؤلفه های ساخت یک بنای شیک است.دراین مطلب به کاربردها و نحوه ساخت پله گرد فلزی می پردازیم.
اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که برای محل کار یا زندگیتان این پله ها را در نظر گرفته اید، پس با ما همراه باشید. تا با آن آشنایی بیشتری پیدا کرده و بهتر بتوانید برای انتخاب بهترین نوع آن تصمیم بگیرید.

کاربرد پله گرد فلزی:
اگر بخواهیم برای ساخت منازل دوبلکس یا خانه های مجلل ، بهترین پلکان را پیشنهاد دهیم قطعا پله گرد یا اسپیرال است. با بررسی عمارت های قدیمی و خانه های مجلل که در طول تاریخ به جا مانده است می بینیم که بیشترین و پرکاربرد ترین پله همین پله گرد بوده و البته که در زیبایی بنای مورد نظر نقش بسزایی دارد.بنابراین امروزه نیز برای ساخت مکان های خاص و رویایی انتخاب اکثر افراد بوده کما اینکه با اشغال کمترین فضا و داشتن استحکام بالا در طراحی رستوران و مراکز خرید نیزکاربرد زیادی پیدا کرده است.
پیشنهاد می کنیم مطلب نقش پله دکوراتیو در زیبایی منزل را هم مطالعه نمایید.

مزایا و معایب ساخت پله گرد فلزی:
همان طور که گفتیم نام دیگر این پله ها اسپیرال spiral)) است .علت این نامگذاری شکل ظاهری آن بوده که مارپیچی است درواقع به جای آن که مانند پله های معمولی به واسطه ی یک شیب صاف به طبقه ی دیگر متصل شود به شکل دورانی به بالا ساخته می شوند. به عبارتی دیگر برای ارتباط دو طبقه پایینی و بالایی حول یک محور فرضی پیچیده می شوند.

البته بسته به فضایی که قرار است ساخت پله گرد فلزی در آن صورت بگیرد و کاربرد آن، امکان دارد که به شکل دایره ای یا مارپیچ باشد و یا اینکه دارای قوس های کم یا زیادتری باشد تا درآخربتوان فضای شیک و امروزی را برای بنای موردنظررقم زد.

این نکته را در نظر داشته باشید که ساخت پله گرد فلزی فقط محدود به خانه و بناهای مسکونی نبوده و در رستوران ها، مراکز خرید وتجاری نیز کاربرد زیادی دارد. لازم به ذکر است که پله گرد آهنی پرکاربردترین پله در میان سایر مدل ها می باشد.

یکی ازمزایای مهم پله گرد اشغال فضای کمتری توسط آن هاست که همین امر باعث شده تا افراد زیادی برای محل کسب وکارشان که دارای مساحت کمتری بوده و امکان نصب پله های معمولی درآن ها نیست این پله های مارپیچی را انتخاب نمایند تا فضای مورد نظرشان با پله های معمولی کوچک ترنشود.اگر دقت کرده باشید در بسیاری ازفست فود ها برای فضای انباری یا پارکینگ ها ازاین نوع پله استفاده شده است.

از دیگرمزایای ساخت پله گرد فلزی، زیبایی و شکیل بودن آن است. به همین دلیل درساخت ویلاهای لاکچری و بناهای مجلل، کاربرد زیادی دارد البته به شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس مکان موردنظر، متریالی که برای ساخت آن به کار برده می شود متفاوت است.به طورمثال در ساخت آن ازشیشه یا چوب گران قیمت نیزاستفاده می گردد. هم چنین برای طراحی داخلی آن ها گاهی نورپردازی های نیز درنظر گرفته می شود تا فضای رویایی و شیک را رقم بزند. بهتر است مطلب استفاده ازپله گرد فلزی درهویت بخشی به ساختمان را نیز مطالعه نمایید.بهتر است مطلب ​استفاده از پله گرد فلزی در هویت بخشی به ساختمان را هم بخوانید.

یک مسئله ی مهم در ساخت پله گرد فلزی نوع طراحی آن است که به گونه ای ساخته شود تا عبورازآن به سختی و با ایجاد وحشت و دلهره نباشد.متاسفانه درمکان هایی که فضای کافی ندارند این مدل پله گرد به وفور دیده می شود در حالی که نباید تنها فاکتورزیبایی را مد نظرقرار داد وراحتی وامنیت آن نیزاهمیت بالایی دارد.

منبع : پله گرد آس استپ

​استفاده از پله گرد فلزی در هویت بخشی به ساختمان

راه پله

راه پله ها، پل ارتباطی بین دو سطح مختلف است که با در نظر داشتن طراحی داخلی، در فضاهای متنوع بسیار اهمیت دارند. با گسترش شیوه های طراحی راه پله ها و پله ها، میتوان با استفاده از شیوه های خلاقانه حتی از کوچکترین فضاها بهره ببریم. میتوان از عریض ترین تا باریک ترین شکاف ها را برای ارتباط بین دو سطح را با استفاده از پله گرد فلزی پر کنیم. شیوه ها و طراحی ها و یا ایده های بسیاری برای ساخت پله گرد به کار می رود که محبوب ترین آنها استفاده از اتصالات فلزی است. شما نیز برای قیمت پله گرد فلزی میتوانید به سایت آس استپ مراجعه کنید. علاوه بر فلز، میتوان از مواد اولیه نظزی چوب و سنگ بهره برد که در اکثر سبک های معماری داخلی کاربرد دارند.

نرده و جان پناه

نرده ها و جان پناه یا به اصطلاح معماری handrails و Guardrails غالبا به اشتباه به جای یکدیگر به کار میروند، این در حالی است که نرده، نوار حمایتی برای حفظ تعادل در مسیر پله گرد فلزی است و جانپناه برای جلوگیری از افتادن اشخاص می باشد. برای حفظ استاندار پله گرد فلزی همراه با حفظ زیبایی میتوان از استاندارهای معماری بهره برد. با وجود ضوابط نصب نرده های راه پله و استاندار ها، در برخی موارد نمونه هایی از پله گرد فلزی را مشاهده میکنیم که غیر معمول هستند.

خصوصیات پله گرد فلزی


طراحی پله گرد
پله گرد در مابین مدل های موجود، کمترین سطح پایه را اشغال می کند، به همین جهت مناسب آپارتمان و ساختمان های نقلی با مساحت کم و یا محدود است. پله گرد را می توان با رعایت استاندارد در هر بخشی پیاده سازی کرد.

یکی از پر طرفدارترین انواع پله گرد، پله گرد فلزی است که در دکوراسیون داخلی منزل کاربرد دارد. پله گرد میتواند به صورت تمام فلز و یا ترکیبی باشد . یا در ترکیب با مصالح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد ؛ و در نتیجه ظاهر متفاوتی را به طراحی فضای شما ببخشد.
برای اطلاع از قیمت پله گرد فلزی میتوانید به سایت های اینترنتی ساخت و فروش پله گرد مراجعه نمایید همچنین می توانید از قسمت تماس با ما با مجموعه آس استپ در ارتباط باشید.
پله گرد فلزی را معمولا با توجه به سبک دکوراسیون داخلی طراحی می کنند که غالبا در دو دسته حکاکی شده و ساده عرضه می شود.

شما میتوانید با توجه به هارمونی داخلی خانه ، از طرح های گوناگونی استفاده کنید. میتوانید با توجه به قیمت پله گرد فلزی و با توجه به استاندارهای طراحی از طراحی های زیبا و جسورانه بهره ببرید. بسیاری از افراد مشخصه های بصری ساختمان را الویت قرار می دهند. برای ساخت پله گرد باید تنوع متریال و سبک طراحی های متنوع را با جزئیات در نظر بگیرید. قیمت پله گرد فلزی با توجه به طراحی راه پله و نرده های آن نیز بستگی دارد.

توجه داشته باشید پله ها تنها یک وسیله ارتباطی عمودی در ساختمان نیستند. بلکه میتوانند پلی برای هویت بخشی و کاراکتر بخشی به منازل و ویلاها باشند.

برای انتخاب مناسب ترین پله برای منزل هم لازم است که به این نکات توجه داشته باشید.

طراحی پله گرد
ساخت پله گرد فلزی یکی از صنعت هایی محسوب میشود؛ که به وسیله آن شناور شدن افراد را درون ساختمان مشاهده می کنید. پله گرد میتواند حسی لاکچری، مینیمال و… در محیط داخلی خانه القا کند. جالب است بدانید طراحی پله به قدری حائز اهمیت است که گروه معماری Herzog & de Meurons در سال 2001 جایزه پریتزکر پرایز را به واسطه طرح هوشمندانه و خلاقانه خود کسب کردند. اینکه بتوان به وسیله طراحی راه پله جایزه بزرگ پریتزکر پرایز را برنده شوید، بسیار استثنایی است. برای اطلاع از قیمت پله گرد فلزی میتوانید به مراکز و نمایندگی های ساخت آن مراجعه کنید.

بهتر است مطلب ​اطلاعات تکمیلی درباره ساخت پله گرد را هم بخوانید.

طراحی راه پله و پله گرد امروزه بسیار قابل لمس اند. طبق عقیده Herzog & de Meurons فضاهایی همانند تراس صرفا محدوده ای بی ارزش نیستند و فقط نقش عملکردی ندارند. بلکه ما باید آنان را پویا تصور کرده و به آنان ماهیت ببخشیم. که ماهیت بخشیدن به این فضا ها باعث هویت بخشی ساختمان خواهد شد.

منبع : پله گرد آس استپ

جایگاه شرکت غرفه سازی دقیقا مانند طراحی غرفه اهمیت دارد!



همانطور که می دانید یکی از موارد مهمی که برای شرکت در نمایشگاه ها باید رعایت کرد، طراحی و غرفه سازی می باشد؛ اما بهتر است بدانید که علاوه بر مهم بودن طراحی و غرفه سازی مکانیت غرفه در نمایشگاه نیز حائز اهمیت است.

فرض کنید شما غرفه ای طراحی کرده اید که بسیار منحصر به فرد و زیبا و جذاب می باشد، به طوری که نظر هر بازدید کننده را به خود جذب می کند. اما مکانیت غرفه در جایی از نمایشگاه می باشد که تعداد بازدیدکنندگان کمتری از کنار آن عبور می کنند، مثلاً در انتهای یکی از راهروهای فرعی غرفه شما قرار دارد؛ آیا آنطور که باید بازدید کننده دارید؟ توجه داشته باشید هر چقدر هم غرفه سازی نمایشگاهی شما جذاب باشد نمی تواند شما را به هدف از شرکت در نمایشگاه برساند.

دیده شدن شما و برند تان در نمایشگاه مشروط بر این است که جایگاه درست و مناسبی برای غرفه سازی شرکت خود انتخاب کرده باشید. یکی از مواردی که باید با دقت و حساسیت لازم انجام شود، انتخاب محل غرفه می باشد. در طراحی و غرفه سازی نیز جزئیات مهم تر هستند زیرا جزئیات باعث می شوند غرفه شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسد اما آن چیزی که حائز اهمیت است جزئیاتی میباشد که در نظر بازدید کنندگان قرار می گیرد.

بنابراین نباید تمام تمرکز خود را را بر روی طراحی و شرکت غرفه سازی انجام دهید و تنها به فکر زیباتر شدن و جذاب تر شدن حرف های خود باشید، بلکه بهتر است است در کنار توجه به این مسائل به جایگاه غرفه در نمایشگاه نیز اهمیت بدهید و جایگاه مناسب و خوبی را برای راه اندازی غرفه خود اجاره کنید. در بخش تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید.

فرض کنید جایگاه مناسبی را برای غرفه سازی شرکت خود انتخاب کردید و همینطور غرفه های جذاب و زیبا طراحی کردید. آیا میدانید حال باید چه کاری انجام دهید؟ بیشتر افراد و شرکت ها گمان می کنند که داشتن غرفه ای جذاب در جایگاهی مناسب، برای موفقیت در نمایشگاه ها کافیست. بهتر است بدانید که که این کارها به تنهایی منجر به موفقیت برای رسیدن به هدف از شرکت در نمایشگاه ها نمی‌شود . کاری که شما باید در این غرفه های زیبا با جایگاه مناسب انجام دهید این است که بازدیدکنندگان را به داخل غرفه دعوت کنید. علاوه بر ایجاد احساس صمیمیت می‌توانید اعتماد آنها را را به خود جلب کنید و محصولات و خدمات خود را را به بهترین شکل به عموم مردم معرفی کنید.

به بازدیدکنندگان هدیه بدهید

یکی دیگر از راه های جذب بازدیدکنندگان به داخل غرفه سازی های نمایشگاهی، دادن هدیه ی کوچک به بازدید کنندگان می باشد. شما می توانید قبل از شروع نمایشگاه گاه هدیه های کوچک مثل دفترچه یادداشت های کوچک یا خودکار یا پک نمونه از محصولات خود را طراحی و آماده کنید تا در روزهای نمایشگاه به افرادی که که برای بازدید به داخل غرفه شما می آیند هدیه دهید. این کار باعث می‌شود که تا مدتها نام برند شما را در ذهن بازدیدکنندگان بماند و به برندینگ شدن شرکت شما کمک می کند.

توجه داشته باشید که حتماً هدیه خود را در داخل مشمایی که نام برند شما ما بر روی آن حک شده است قرار دهید و این مشماها را به بازدیدکنندگان هدیه دهید زیرا افراد با در دست داشتن این مشماهایی که نام برند شما ما بر روی آن حک شده، در داخل نمایشگاه راه می روند و برند شما در معرض دید مابقی بازدیدکنندگان قرار می دهند. بعد از خواندن جایگاه شرکت غرفه سازی دقیقا مانند طراحی غرفه اهمیت دارد! به این موضوع کاملا آشنا می شوید.

بنابراین باید متوجه داشته باشید که غرفه سازی و طراحی آن و حتی جایگاه نمایشگاه که از مهم ترین موارد برای رسیدن به موفقیت در نمایشگاه ها می باشد به تنهایی کافی نیست باید خلاقیت نیز ز در آن به کار ببرید و مخاطبین را به سمت غرفه خود جذب کرد.