مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی


درب های اتوماتیک با مکان های مختلفی مانند فروشگاه ها ، بیمارستان ها ، هتل ها ، فرودگاه ، ادارات جهت راحتی و آسایش افراد در ارتباط هستند. این درب ها می توانند به صرفه جویی در هزینه و احساس بهبود خدمات به مشتریان در بسیاری از انواع دیگر ساختمان ها نیز اضافه شوند . درب های اتوماتیک بنابر نوع ساختمان و نحوه ورودی و دسترسی ، انواع بسیار متنوعی دارند که درب های کشویی یکی از رایج ترین انواع این درب هاست .

سیستم درب اتوماتیک کشویی ، سهولت گسترده و انعطاف پذیری برای دسترسی بدون تماس با درب را فراهم آورده است .


در حالی که ممکن است درب های کشویی یک وسیله لوکس و جزء لوازم تزئینی در خانه ها باشند ، اما آن ها در حال تبدیل شدن به یک ضرورت در سازمان ها و موسسات تجاری و کسب و کار هستند . درب های کشویی تضمین کننده جریان عبور بدون مزاحمت افراد و مشتریان می باشند . یکی از مولفه های درب ها کشویی ظرافت است . این درب ها ظرافت ، قابلیت و مدرنیته را به محل انتقال داده و پانل های شیشه ای درخشان آن به مشتریان و بازدیدکنندگان احساس خوشایندی منتقل می کند .

درب های شیشه ای کشویی به ویژه برای افراد معلول جسمی و سالمندان ، افرادی که کودک در آغوش دارند و یا در حال حمل وسیله و یا چرخ دستی هستند بسیار سودمند و کاراست .


از مزیت دیگر درب اتوماتیک شیشه ای بزرگ بودن آن هاست . این درب ها معمولا دو برابر بزرگتر از درب های معمولی هستند که نه تنها اجازه می دهند که کالاها و وسایل به راحتی به داخل وارد شوند بلکه مشتریان نیز می توانند به راحتی وسایل خریداری کرده خود را خارج کنند .

درب های شیشه ای کشویی از مواد اولیه بسیار محکم ساخته شده به طوریکه استفاده از آن ها در ایجاد بیش تر امنیت نیز کمک شایانی می کنند .


تصور این که استفاده از درب های قدیمی و از مد افتاده معمولی که برای باز و بسته شدن باید فشار داده شوند ، در مکان هایی که جمعیت زیادی از افراد در طول روز رفت و آمد داشته و ایجاد اختلالات ناخواسته و اجازه ورورد گرد و غبار و هوای سرد و یا گرم در اثر باز گذاشته شدن درب و تاثیر آن بر دمای داخلی می شود ، استفاده از درب های کشویی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می شوند . اجازه افزایش دید و ورود نور روز کافی به داخل را می دهند و در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهد شد و انتخاب بسیار درستی برای هر مکانی خواهد بود. منبع : درب اتوماتیک شیشه ای