مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

فوق تخصص گوش و حلق و بینی و صورت و جراحیهای لیزری ان


[عکس: nose-problems.jpg]
فوق تخصص گوش حلق و بینی زیر شاخه های تخصص گوش و خلق و بینی است و مهمترین فوق تخصص گوش حلق و بینی که زیباترین آن است جراحی پلاستیک صورت و بینی است که دکتر مجید کاظمی فوق تخصص جراحی زیبایی صورت و بینی است از لوکس ترین شاخه های آن است و جراح به زیبایی و کاسمتیک صورت و بینی می پردازد. عملهای آن شامل راینوپلاستی یا جراحی بینی، فیس لیفت یا کشیدن پوست صورت، بلفاروپلاستی، لیفت پیشانی و اصلاح ناهنجاریهای مادرزادی صورت و بینی و همچنین برداشتن ضایعاتی مثل خالها و لیزر صورت استجراحیهای لیزری اوج این فوق تخصص زیبا است. دکتر مجید کاظمی با بیش از سیزده سال فوکوس فوق تخصصی روی این موضوع این جراحی ها را به اوج رسانده اند. زیبایی و عملکرد باید با هم باشد یعنی باید هم بینی زیبا باشد کوچک باشد و هم تنفس عالی باشد که به فراوانی در کارهای دکتر مجید کاظمی دیده میشود.

جراح زیبایی بینی و صورت باید دید استتیک و هنری داشته باشد و بهترین جراحان زیبایی بینی و صورت در جهان جراحان ماهر گوش و حلق و بینی هستند که دکتر کاظمی یکی از آنها است. ایشان علم و هنر و جراحی گوش و حلق و بینی و دانش لیزر را با هم آمیخته اند و اوج کار را در جراحی های زیبایی بینی و صورت نشان داده اند. این فوق تخصص گوش و خلق و بینی سالها در محضر اساتید بزرگ گوش و حلق و بینی ایران و جهان آموزش دیده است و تجربیات گرانقدری دارد
ایشان سالها در محضر اساتیدی چون پروفسور نراقی و استادان مبرز رشته گوش و حلق و بینی کسب دانش و تجربه کرده اند
جراحان بزرگی چون دکتر بابک عزیز زاده سالها در این زمینه کار کرده اند و فوق تخصص گوش و حلق و بینی دارند. بهترین تخصص و یکی از وسیعترین جراحی های جهان، تخصص گوش و حلق و بینی است. در ایران در بین پزشکان تخصص گوش و خلق و بینی بالاترین و لوکس ترین تخصص است در فوق تخصص های آن زیبایی بینی و صورت بیشترین طرفدار را دارد سایر فوق تخصص های گوش و حلق و بینی شامل جراحی حنجره و جراحی گوش
جراحی راینولوژیک فوق تخصص جراحی سر و گردن و فلوشیپ اطفال است.منبع:فوق تخصص گوش و حلق و بینی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.