مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت پنجره دو جداره


با استفاده گسترده از محصولاتکارآمد در زمینه صرفه جویی در انرژی و ایجاد آرامش در فضای داخلی ساختمان ها هر روز ،تکنولوژی وابزار جدیدی در زمینه بهبود کیفیت این محصولات به وجود می آیند.

پنجره دو جداره دو جداره یکی از محصولاتی است که سازندگان ومالکان به استفاده بیشتر آن علاقه مند شده و سازندگان این محصول نیزهر ساله در مسیر ایجاد تغییرات مثبتو کارآمد تر شدن آن تلاش می کنند.


در راستای علاقه مندی افراد بههوشمند سازی و پیشروی هر روز ابزار هوشمندسازی در ساختمان ها، تولید کنندگان پنجره های دو جداره نیز به استفاده از آن روی آورده ویکی از مواردیکه مطرح است،استفاده از شیشه های هوشمند در پنجره دو جداره UPVC می باشد.

شیشه های هوشمند برای دهه هاستکه وجود دارند اما قیمت بسیار بالا آن را تنها قابل استفاده در برنامه هایکاربردی خاص مانند پنجره های هواپیماهای جدید مانند بوئینگ کرده بود.اما نوع جدیدی از شیشه پنجره الکتروکرومیک که در پاسخ به کم و زیاد شدن شارژ الکترونیکی تعقیر رنگ می دهد وجود دارد که بسیارکاربردی وتطابق پذیر با تکنولوژی در حال حاضر در بازار است و می تواند حتی بسیار ارزان تر نیز باشد.


محصولاتی که تولید شده است می تواند به صورت اختیاری و انتخابی،مانع عبور نور مرئی خورشید و نورهایی که تولید گرما می کنند،مانند اشعه مادون قرمز شوند.در حال حاضر مراحل این تکنولوژی بسیار رو به پیشرفت است وبراساس این طراح ها خط تولید نمونه های اولیه آن درحال راه اندازی است.

کلید داشتن پنجره هوشمند چارچوب آن است.این پروفیل از نانو کریستال های ساخته شده از یک ماده رسانایالکتریکی و جاسازی شده در یک ماده شیشه ای تشکیل شده است.


نانو کریستال و ماده شیشه ای دارای خواص نوری مجزا می باشد که به هنگام شارژ ویا خالی شدن از بار الکتریکی،تعقیر می کنند.نانو کریستال ها همچنین می توانند به اشعه نورهای نزدیک مادون قرمز اجازه ورود بدهند ویا مانع از ورود آن ها شوند.

نانو کامپوزیت ها قادر به مسدود کردن تا 90 درصد از نور نزدیک به مادون قرمز و 80 درصد از نور مرئی در مدت زمان کم تر از یک دقیقه می باشند.

علاوه بر کنترل میزان نور فضایداخلی در زمینه صرفه جویی در انرژی در روزهای گرم تابستان نیز بسیار کارآمد بود.و ترکیب آن با تکنیک های ساخت ارزان تر موب تقویت ویژگی قابل اطمینان بودن وقابل استفاده عمومی بودن این محصول می شود. منبع :پنجره دو جداره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.