مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

مقالات دکوراسیون داخلی و ساختمانی

عوامل چیزی که برای کار روی دیوار ها در دکوراسیون داخلی انتخاب میکنید چه در مورد شخصیت ،حال و هوای سبک و چه در مورد ابعاد اندازه ظاهری آن می توان تفاوت اشکاری ایجاد کند.

استفاده ازتکنولوژی RFIDدر راهبندها


راهبند بازویی از رایج ترین انواع راهبندهاست که در مکان های صنعتی و تجاری که دارای فضای محدود هستند وسرعت عبور از آن ها مهم است ،کاربرد فراوانی دارند.

باتوجه به نیاز طول بازوی آن قابل تغیر بوده و سرعت بازشدن آن قابلیت کنترل شدن دارد.

درراهبند های جدید درایو مستقیم تعبیه شده که منجر به حذف شدن تسمه،قرقره و دیگر متعلقات جانبی گشته که باعث ایجاد امنیتی بیش تر در محافظت از وسایل نقلیه در هنگام عملکرد و آسیب دیدن خودرو می شود.

آخرین نسل از راهبند ها،سهولت استفاده ،انعطاف پذیری و سرعت در حرکت در ورودی و خروجی رابه همراه دارد.که در این نوع راهبند ها،رانندگان بدون نیاز به تحویل بلیط یا کارت و چک کردن هر یک از آن ها توسط متصدی و یا حتی اسکن بارکد توسط تک اسکنر ،اجازه دسترسی را می دهند.

RFIDیک تکنولوژی وایرلس جهت تشخیص و تعقیب خودرو می باشد. توسط این تکنولوژی تمام خودرو ها چه ایستاده و یا چه در حال حرکت،بدون نیاز به خط دید قابلیت شبکه و شناسایی را دارند.تمام ارتباط ،مابین دو سنسور به نام های تگ خوان وتگ اتفاق می افتد ،تگ ها سنسور های کوچکی هستند که به خودرو متصل شده،یک شماره شناسایی منحصر به فرد داشته که خودروی مورد نظر را قابل تمایز می کندوهمچنین یک حافظه بسیار کوچک جهت ثبت اطلاعات ضروری مانند شماره شناسایی،شماره خودرو و غیره دارد.

تگ خوان دستگاهی است که تگ های محیط اطراف را شناسایی کرده،با آن ها ارتباط برقرار می کند واطلاعات تگ ها را به سیستم LAN یا اینترنت منتقل می کند.

با استفاده ازسیستم تآیید محافظ رمز عبور،تنها به خودرو های مجاز اجازه ورود داده می شود که باعث ایجاد امنیت بالا در ورودی می شود.

راهبند به محض دریافت اطلاعات مجوز ورود ،عمل کرد وبه طور خودکار باز می شود که هم موجب صرفه جویی در زمان شده و همچنین از خطا هایی که هنگام عملکرد دستی ایجاد می شود اجتناب می گردد.

سیستم مدیریت پارکینگ جهت تشخیص و مدیریت خودرو ها در پارکینگ فضای تجاری،اداری،مجتمع های مسکونی ،مکان های خصوصی ،انبار،کانتینرها وغیره طراحی شده که شامل یک تگ که به شیشه اتومبیل متصل شده است و هنگامی که خودرو به محل ورودی می رسد،دستگاهی به نام UHF،IDتگ را با برد بالا جهت اعتبار سنجی خوانده و هنگام تآیید اعتبار کنترلر سیگنالی به راهبند ارسال کرده و راهبند باز می شود و تمام این مراحلضبط و ذخیره می گردد.

این سیستم همچنین قابلیت استفاده از ویژگی های اختیاری همچون اتصال دوربین برای گرفتن عکس،شمارشگر و سیستم هشدار ورودغیرمجاز راداراست.

همچنین تیکت ها را می توان با طراحی جدید به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی پویا به کار برد. این نوع سیستم راهبند می توانددارای لوازم جانبی مختلفی از قبیل صفحه کنترل پرتابل باشد که کاربرد دارایامکان پشتیبانی کامل برای خدمت به مشتریان ،بهره برداری مناسب و نظارت بر محل ورود و دریافت اطلاعات طبق زمان واقعی،اضافه کردن تیکت به صورت آزاد انه و تعریف پذیر می باشد.

این راهبند در تمام مکان های عمومی و خصوصی قابل استفاده بوده و دستگاه های صدور مجوز به طور کامل قابل اعتماد عمل می کنند.

تکنولوژیRFID به گونه ای ایده آل طبق فن آوری های آینده مجهز شده است،طراحی این سیستم در جهت نیاز کمتر به نگهداری و تعمیر می باشد و بسیار سریع و کارآمد است.این راهبند قابلیت اسکن چندین تیکت را از یک نقطه اسکن به طور همزمان دارا می باشد به همین جهت نیاز به انتظار در صفوف و یا هدایت توسط نیروی انسانی را کاملآمذتفع ساخته است.این راهبند ها کاملآقابلیت تشخیص تگ های نامعتبر را دارند و از ورود آن جلوگیری می کنند.

استفاده راحت و بدوناتلاف وقت،بهره مندی مشتریان از سیستم منظم و بدون نیاز به دست و تشخیص خودکار مجوز و پلاک با استفاده از راهبند های RFID امکان پذیر می شود.

اینسیستم قابلیت نصب بر روی انواع راهبند ها می باشد و راه اندازی کارآمد و سهولت و قابلیت اطمینان در سطح بالا و خدمات استاندارد را به همراه خواهد داشت.منبع:راهبند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.